سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکيد کرد

هدف فشارها و تحريم‌هاي غرب، قرار دادن مردم در مقابل نظام

مسئول بسيج دانشگاه شهيد رجايي گفت: تحريم‌هاي صورت گرفته عليه ايران براي انحراف اذهان عمومي و قرار دادن مردم در مقابل نظام است.

مهدي انصاري مسئول بسيج دانشگاه شهيد رجايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحريم هاي جديد صورت گرفته عليه ايران گفت:  تحريم هاي صورت گرفته عليه ايران براي انحراف اذهان عمومي و قرار دادن مردم در مقابل حکومت است.
 
وي  افزود: پيشرفتي که ايران در 30 سال گذشته داشته باعث ترس  کشورهاي غربي شده و اين ترس آنها را ساکت نگذاشته و اقدام به تحريم هاي جديد عليه ايران کرده اند و  با اقداماتي نظير اخلال در برنامه هسته اي ايران، اغتشاش در انتخابات 88 و حادثه کوي دانشگاه به دنبال انسداد پيشرفت ايران و اخلال در انتخابات رياست جمهوري آتي هستند.

انصاري با توجه به فرموده امام خميني (ره) مبني بر صدور انقلاب به کشورهاي ديگر تصريح کرد: با متحد شدن کشورهاي اسلامي و بيداري صورت گرفته در آنها غرب دست  به تحريم قدرت برتر جهان اسلام (ايران) زده تا مانع قدرت گرفتن مسلمانان در سطح جهان شوند.
 
 مسئول بسيج دانشگاه شهيد رجايي در پايان با اشاره به اتخاذ تحريم صورت گرفته بر ايران خاطر نشان کرد: غرب با ايجاد فشار و تحريم هاي بسيار سعي در اختلال انتخابات رياست جمهوري آتي و ايجاد فتنه‌اي ديگر دارد اما ‌ملت ايران نسبت به اين امر آشنا بوده و توطئه هاي آنان را خنثي مي کنند.
انتهاي پيام/س3
برچسب ها: انصاری ، تحریم ، حکومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.