سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

کسب عناوین برتر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در نهمین دوره مسابقات عملیات حرارتی کشور

نهمین دوره مسابقات سراسری عملیات حرارتی دانشگاه های کشور با درخشش دانشجویان مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان در نهمین دوره مسابقات سراسری عملیات حرارتی کشور، 88 تیم دانشجویی شرکت کننده در سه بخش آلیاژ آهنی(فولاد)، آلیاژ غیرآهنی(آلومینیوم2024) و بخش ویژه (گلوله های آسیاب چدنی) به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات، در بخش آلیاژ غیر آهنی تیم های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان به نام های "فایر آی یو تی" متشکل از نوید خائفی، محسن حاجیان، عادل پیرجمالی و محسن آبدار اصفهانی و "اچ تی تی آی یو تی" متشکل از محمدرضا کریمی، محمد حسین طهماسبی، فرشته سهرابی و فائقه فربد، به ترتیب مقام های اول و سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

در بخش ویژه نیز تیم "آی یو تی شادوز" دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از سامان مصطفی پور، احسان صادقی، محمد حسین شازیدی و مجتبی خرم نژاد پس از تیم دانشگاه فردوسی مشهد عنوان دوم را بدست آورد.

این دوره از مسابقات از اواخرتیر ماه گذشته به مدت سه روز و با شرکت 347 دانشجو در قالب 88 تیم از دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد.

گفتنی است مسابقات سراسری عملیات حرارتی که با اهدافی چون ترویج این علم در میان صنایع مادرکشور، طراحی چرخه های عملیات حرارتی و کمک به ارتقاء سطح علمی پژوهشی دانشجویان مهندسی مواد و متالورژی شکل گرفته است، همه ساله با ارائه سیکل های برتر مسابقات به واحدهای تولیدی به منظور مرتفع نمودن بخشی از مشکلات صنایع مرتبط برگزار می شود./س

برچسب ها: اصفهان ، دانشگاه ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.