سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشيه ويژه برنامه "ماه عسل"؛

علي ضياء: ميان ماه ما تا ماه شما تقاوت از زمين تا آسمان است

ميان ماهواره و فضا تا برنامه ماه عسل تفاوت از زمين تا آسمان فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در سومين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه قرار است در شب هاي رمضان مهمان خانه هاي مردم باشد با صداي بنيامين بهادري در شبكه سه سيما روي به روي آنتن رفت.

دكتر محمد رضايي رئيس دفتر امور فضايي و مدرس دانشگاه و دكتر اصغر ابراهيمي پژوهشگر امور فضايي و استاد دانشگاه از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

دكتر محمد رضايي در خصوص روند ساخت ماهواره فضايي در كشور و همچنين ماهواره اميد گفت: ما براي ساخت اين ماهواره از دانشمندان در كنار مهندسان با تجربه استفاده كرده و آن تجربيان را با علم و جسارت دانشمندان جوان گره زديم تا اين راه طولاني به سرعت به جلو رفت.

در ادامه اين برنامه دكتر اصغر ابراهيمي گفت: كشور ما توانست ماهواره اي به فضا بفرستد كه تمام كشورهاي غربي متعجب و شگفت زده بودند از اينكه چگونه كشوري با وجود تحريم و بدون آموزش توانست ماهواره اي را به فضا پرتاب كند.

وي افزود: فناوري نوين، اعتماد به نفس، اميد و خودباوري، رمز موفقيت كشور ايران است.

ابراهيمي ادامه داد: اكثر جوانان عاشق كشورشان هستند و علاقمند به خدمت و كار در ايران هستند و ما هم با فراهم كردن فضايي براي اشتغال نياز آن ها را فراهم خواهيم كرد تا نخبگان در كشور خودمان مشغول فعاليت باشند.

همچنين در آيتم گفتگو با حافظان كل قرآن كريم علي رضا فيضي 18 ساله مهمان اين قسمت از برنامه بود.

عليرضا فيضي دانشجوي مهندسي صنايع و حافظ كل قرآن كريم گفت: 18 سال سن دارم و از 10 سالگي شروع به حفظ قرآن كريم كردم.

فيضي در خصوص حفظ قرآن كريم افزود: مادرم از كودكي سوره هاي كوچك قرآن را در هنگام خواب برايم مي خواند و من حفظ مي كردم كه از اينجا جرقه زده شد و شروع به حفظ قرآن كردم.

وي ادامه داد: پدر و مادرم در حفظ قرآن نقش موثري را ايفا كردند.

در ادامه برنامه سيد علي ضياء خطاب به دو مهمان برنامه گفت: كار شما در فضا و ماهواره است و برنامه ما ماه عسل نام دارد و ميان ماه ما تا ماه شما تفاوت از زمين تا آسمان است و مجري برنامه با ذكر اين دعا كه اميدوارم خداوند هيچگاه عصمت را از چشمان ما نگيرد برنامه را به پايان برد.

ماه عسل برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضياء و تهيه كنندگي مجيد يوسفي پخش مي شود./ي2
برچسب ها: ماه عسل ، علی ضیا ، شبکه سه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
علی رضا فیضی
۱۵:۱۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
باعرض سلام من يک معلول جوان هستم وخيلي جاهادنبال کاررفتم ولي براي من کارپيدانميشوددراين تهران که من ازشماخواهش مي کنم ازمامعلولان حمايت کنيد
سحر
۱۱:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
ماه عسل امسال اصلاقشنگ نیست همیشه طرفداراین برنامه بودیم اماامسال نه ماه عسل بااحسان علیخانی قشنگه