سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پركره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خواستار شد

تمايل جنبش دانشجويي براي حمايت از مسلمانان میانمار در فضاي سايبر

مسئول سياسي بسيج دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات گفت: دولت براي جنبش هاي دانشجويي شرايطي را فراهم كند تا در فضاي سايبر و جنگ نرم به حمايت از مسلمانان ميانمار بپردازند.

محمد حسين پر كره مسئول سياسي بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به نسل كشي مسلمانان در ميانمار گفت: دولت از پتانسيل جنبش هاي دانشجويي استفاده كرده و شرايطی را فراهم آورد تا آنها به مسلمانان ميانمار كمك كرده و در فضاي سايبر نيز به حمايت از مردم مسلمان ميانمار بپردازند.

وي افزود: نگاه سازمان ملل به حقوق بشر نگاهی ابزاري بوده و از ابزار حقوق بشر به نفع کشورهایی که توسط آن ها حمایت می شود استفاده مي كند.

پركره با توجه به بخش قابل توجه جمعیت مسلمانان ميانمار تصريح كرد: مسلمانان در هر جای دنیا مقابل استكبار يك روحيه مقاومت پذيري دارند، لذا استكبار جهاني از حضور مسلمانان و اتحاد آن ها  موضع گرفته و اقدام به نسل كشي آنها کرده است.


وي با اشاره به سكوت مجامع بين المللي نسبت به این مسئله گفت: سکوت سازمان‌های بین المللی نسبت به این امر مسئله جدیدی نیست چرا که آنها در مسائل لبنان و غزه هم سکوت کردند؛ مجامع بين الملل با استفاده از اسناد تاريخي افسانه‌اي و با حمایت غرب به دنبال انتقام از مسلمانان هستند.

مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات با اشاره به اعزام ناظران بين‌الملل در سوريه خاطر نشان كرد: در ايران هم سازمان انرژي اتمي اقدام به اعزام جاسوس با نام بازرس کرده و به دنبال كسب اطلاعات از سایت هاي هسته‌اي ايران است در سوريه هم هيمن گونه بوده، اما در ميانمار نيازي به اعزام ناظر نيست بلكه سازمان ملل اقدام جدي نسبت به اين مسئله داشته باشند.

"انتهاي پيام"/س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.