سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماه رمضان تاثيري بر قيمت طلا ندارد

با آغاز ماه مبارك رمضان وضعيت بازار طلا همچنان در حالت ثبات نسبي قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به گفته برخي از مسئولان طلا و جواهر، اكنون وضعيت طلا در بازار به ثبات نسبي رسيده است و ماه رمضان تاثيري بر قيمت طلا نخواهد داشت.

در ادامه محمد كشتي آراي رئيس اتحاديه طلا وجواهر كشور در خصوص قيمت طلا در ماه رمضان افزود: با توجه به آغاز ماه مبارك رمضان و كاهش تقاضا و تا حدودي نبودن تقاضا در بازار، قيمت طلا از روال ثابت و كاملي برخوردار است و هيچ گونه افزايش و كاهش و يا حباب و هيجان خاصي روي قيمت ها وجود ندارد.

كشتي آراي وضعيت طلا را در ماه رمضان اينگونه پيش بيني كرد:ادامه ثبات قيمت به همين شكل فعلي ادامه دارد اما ممكن است مانند سال هاي پيش بازار شاهد كاهش نسبي قيمت طلا در ماه مبارك رمضان شود.

در ادامه اين گزارش احمدرضا وفادار رئيس اتحاديه طلا و جواهر استان تهران نيز در خصوص مطلب بالا افزود: طلا و سكه وابسته به قيمت هاي جهاني و قيمت ارز داخلي است در صورتي كه قيمت ارز دچار نوسان شود، طلا نيز در ايران دستخوش افزايش و كاهش قيمت مي شود بنابراين ماه رمضان نمي تواند تاثير چنداني بر قيمت طلا و سكه داشته باشد.

وي افزود: با آغاز ماه مبارك رمضان افزايش و كاهش و تغيير خاصي در قيمت طلا و سكه رخ نمي دهد و با ثبات بازار جهاني، ثبات قيمت در ايران نيز ادامه خواهد داشت./عب

گزارش از عاطفه کاهه

برچسب ها: ماه رمضان ، طلا ، قیمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.