سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملي پوش تنيس روز ميز:

نوشاد در المپيک مي درخشد

بازيکن تيم ملي تنيس روي ميز گفت: نوشاد عالميان در المپيک 2012 لندن بهترين بازيها را از خود به نمايش مي گذارد و به طور حتم مي درخشد.

آروين رويين تن در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: از وقتي عضو تيم ملي تنيس روي ميز شدم نوشاد عالميان را از نزديک شناختم 5 سال است که در بازي هاي آسيايي زيادي همراه او به پيکارها اعزام شديم او علاوه بر اينکه بازيکن شايسته اي است از نظر اخلاقي بسيار خوب است نوشاد با وجود تمام افتخاراتش هيچ وقت دچار غرور نشده است.
وي تصريح کرد: اميدوارم در المپيک 2012 لندن نوشاد عالميان آنگونه که شايستگي آن را وارد عمل کند زيرا صلاحيت آن را دارد که با يک قرعه خوب تا مراحل مختلفي بالا برود.
بازيکن تيم ملي تنيس روي ميز که به تازگي از همه مسابقات قهرماني آسيا در چين بازگشته است به اين رقابت ها اشاره کرد: خوشبختانه در اين رقابت ها همراه تيم جوانان عملکرد خوبي را از خود به نمايش گذاشتيم و موفق شديم دو تيم با رنکينگ زير 100 را مغلوب کنيم و به ششمي آسيا برسيم.
آورين رويين تن از انجام تمرينات خود در شيراز خبر داد و گفت:‌ امسال براي اولين بار مسابقات جام رمضان فارسي برگزار مي شود مسابقاتي که در روزهاي 12 و 13 مرداد آغاز مي شود همچنين خود را براي مسابقات بزرگسالان تنيس روي ميز که قرار است پنجم شهريور برگزار شود آماده مي کنم.
رويين تن درباره مسابقات جهاني پيش روي تنيس روي ميز نيز صحبت کرد:‌ اميدوارم تيم ايران در اين رقابت ها شرکت کند و فکر مي کنم راکت به دستان ايران توانايي آن را دارند که ازجايگاه اين ورزش در اين پيکارها دفاع کنند.
وي در پايان گفت: خبري از برگزاري اردوهاي تيم ملي ندارم ولي هر وقت اعلام کنند براي خدمت به آنها در تهران حاضر مي شوم ضمن اينکه باز هم براي نوشاد عالميان و ندا شهسواري نمايندگان تنيس روي ميز ايران در ا لمپيک 2012 لندن آرزوي موفقيت مي کنم./ق

برچسب ها: تنیس ، المپیک ، نوشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.