سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

سطح كاراته ایران از آسیا فراتر رفته است

دارنده مدال برنز كاراته جوانان آسیا گفت: سطح كاراته ایران از آسیا فراتر رفته و ورزشكاران ایرانی از قوی ترین حریفان در این میدان هستند.

 

'شهاب نوروزی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: ورزشكاران ایرانی به خصوص شهرستانی ها در رشته كاراته از استعداد بسیار خوبی برخوردارند كه حمایت از آنان باید پررنگ تر شود.

وی اضافه كرد: كاراته كاران ایرانی به لحاظ اخلاق و جوانمردی نیز در همه رشته ها به خصوص كاراته زبانزد بوده و در مسابقات بهترین سفیران كشور و پیام رسانان انقلاب اسلامی به دنیا هستند.

این ورزشكار شایسته استان مركزی بیان كرد: بر اساس گفته های مربیان هر سال سطح برگزاری مسابقات به لحاظ كمی و كیفی افزایش یافته و همه كشورها برای كسب عنوان های قهرمانی و مدال های رنگارنگ حضور می یابند.

نوروری خاطر نشان كرد: برای موفقیت در رشته های ورزشی و استمرار مدال آوری باید توجه به رده های سنی پایه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی كه اولین مدال رقابت های برون مرزی خود را در مسابقات آسیایی كسب كرده تاكید كرد: از استان مركزی ورزشكاران خوبی در اردوهای تیم ملی كاراته در رده سنی بزرگسالان و جوانان حضور داشتند كه این مهم نشانگر توانمندی بالای این استان در كاراته است.

مسابقات كاراته آسیا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هفته گذشته در تاشكند ازبكستان برگزار شد./س

برچسب ها: کاراته ، ایران ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.