سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

شرکت یک هزار دانشجوی کردستانی در طرح ضیافت اندیشه ماه مبارک رمضان

امسال در ماه مبارک رمضان حدود یک هزار دانشجوی دانشگاه های استان کردستان در طرح ملی ضیافت اندیشه قرآنی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كردستان،شیخ الاسلامی گفت: در طرح ضیافت اندیشه قرآنی استان کردستان 33 استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های سراسر کشور به عنوان مدرس شرکت کرده و این طرح در دانشگاه های کردستان، علوم پزشکی کردستان و آزاد اسلامی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کردستان، افزود: این طرح با حضور 430 دانشجو از دانشگاه های کردستان، پیام نور، آموزشگاه های فنی دختران و فنی یزدان پناه پسران و موسسه آموزش عالی ماد به مدت 13 روز در دانشگاه کردستان برگزار مي شود.
وی اضافه کرد: 14 سر فصل آموزشی در این دوره از برگزاری طرح ضیافت اندیشه توسط اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه در قالب چهار واحد درسی به دانشجویان شرکت کننده در این طرح ارائه خواهد شد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با بیان این مطلب که طرح ضیافت اندیشه با همکاری قسمت های مختلف دانشگاه برگزار شده است، گفت: برنامه های ورزشی، آموزش رسانه، نقد فیلم، کرسی های آزاداندیشی، روخوانی و تجوید قرآن، حلقه های معرفت، محفل صدق و صفا و گفتگوی آزاد از جمله مهمترین مباحث اجرای برنامه های فوق برنامه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه کردستان است./ب

برچسب ها: ضیافت ، طرح ، دانشجویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.