سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

ارزیابی نظام پیشنهادهای گاز گلستان با حضور ارزیابان شرکت ملی گاز ایران انجام شد

تیم ارزیابان شرکت ملی گاز ایران به منظور ممیزی نظام پیشنهادات شرکت با حضور در محل دفتر شورای مشارکت گاز گلستان عملکرد و فعالیتهای این شورای را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان عقیلی، دبیر نظام مشارکت گاز گلستان در خصوص هدف از این ارزیابی گفت: تیم ارزیابان شرکت ملی گاز ایران باهدف ممیزی اقدامات گاز گلستان در راستای اهتمام به همیاری و مشارکت کارکنان و اقدامات صورت گرفته در این خصوص با حضور در اداره مرکزی شرکت ضمائم و مستندات موجود شورای مشارکت را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی افزود: خوشبختانه این شورا با آمادگی کامل همکاری بسیار خوبی را با تیم ارزیاب ارائه نمود و کلیه مستندات مورد نظر را در اختیار آنان قرار داده و مشکلی در این خصوص مشاهده نشد.

عقیلی با اعلام رضایت از این ارزیابی در خصوص نتایج آن، تصریح کرد: نتیجه نهایی ارزیابی در آینده نزدیک اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: نظام مشارکت گاز گلستان از زمان تاسیس تاکنون با حمایت های بی شائبه مدیر عامل شرکت اقدامات موثری را در راستای بهره گیری از نظرات و پیشنهادات سازنده همکاران انجام داده و موفقیتهای خوبی را نیز کسب کرد.

عقیلی اظهار داشت: در ادامه راه نیز تلاش داریم جهت تقویت بهبود برنامه های شورا و جلب مشارکت و پیشنهادات همکاران برنامه های جدیدی را تدوین کردیم که در آینده شاهد ارتقاء جایگاه این واحد باشیم. /س
برچسب ها: گاز ، ارزیابی ، ممیزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.