سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات ضد دولتی در مغرب

جنبش 20 فوريه مغرب با برپایی تظاهرات در چندين شهر، اقدامات خشونت آمیز علیه تظاهرات کنندگان و محدود کردن فعالیت های اجتماعی را محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی العالم، این تظاهرات، پاسخي به اظهارات بن كران نخست وزیر مغرب است كه تاكيد كرده بود در مغرب تغييرات زيادي صورت گرفته، و اعتراض های مردمی در برخی شهرها ابعاد اجتماعي دارد نه سیاسی.
 
شرکت کنندگان در این تظاهرات، احزاب دولتي را  مسئول از دست رفتن  فرصت ايجاد تغييرات واقعي در مغرب می دانند.

جنبش" 20 فوریه" مغرب اعلام کرد که دولت بن کران به وعده های خود برای آزادی ها عمل نکرده، و با افزایش سرکوب تظاهرات کنندگان ثابت کرده است که با دولت هاي پيشین هيچ تفاوتي ندارد.
 
"نوفل عبدالمومني " از فعالان جنبش 20 فوريه، به خبرنگار العالم گفت: مردم می دانند که دولت بن کران به شعارهاي خود عمل نمی کند.
 
این جنبش دولت را به در پیش گرفتن  سياست  گزينشي در مبارزه با مفاسد متهم و خاطرنشان كرد: این امور بيانگر ناتواني دولت در پرداختن به پرونده هایی است که مردم خواهان بررسی آن هستند.
 
"عبدالصمد عياش " هماهنگ كننده كميته رسانه اي جنبش 20 فوريه به خبرنگار العالم گفت: دولت بن كران به علت ناتوانی در ایجاد تغییرات اساسی، و دامن زدن به فساد و استبداد بايد سرنگون شود.
 
تظاهرات كنندگان از مردم مغرب خواستند تا رسيدن به خواسته هاي سياسي و اجتماعي خود، به اعتراض ها ادامه دهند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.