سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلايه ناديا دلدار گلچين از همكاران:

توقع بي‌مهري از هنرمندان نداشتم

هيچ يك از هنرمندان در هنگام بيماري از من يادي نكردند و توقع چنين بي‌مهري از آنها نداشتم.

ناديا دلدار گلچين بازيگر،در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران درخصوص بستري شدن خود در بيمارستان گفت:در اثر پيوند كليه تمام اعضاي بدنم بيمار شده و بعد از هر چند ماه استراحت،دوباره بيماري جديد به سراغم مي‌آيد.
وي افزود:در حال حاضر در بيمارستان بستري هستم كه پزشكان معتقدند جايي كه پيوند كليه انجام شده عفونت كرده و دوباره بايد كليه را در بياورند.
گلچين ادامه داد:چند ماه پيش كمرم مورد عمل جراحي قرار گرفت كه ويلچرنشين شدم كه در حال حاضر هم به دليل عفونت كليه بستري هستم.
وي با اشاره به پيوند كليه خود در سال 82 در بيمارستان ميلاد اظهارداشت:به احتمال زياد ميكروب در همان زمان وارد بدنم شده كه در حال حاضر بايد آن را خارج كنند.
وي درخصوص اينكه مسئولان چه اقداماتي در اين زمينه كرده‌اند،عنوان كرد:مسئولان فرهنگي به عيادتم آمدند وبا وعده‌هايي اظهار كردند كه در صورت بروز مشكل آن را حل خواهند كرد.
وي با اشاره به لطف مردم،عنوان كرد:مردم هميشه به من لطف و محبت دارند و از صميم قلب همه آنها را دوست دارم.
وي در پايان با گلايه از هنرمندان هم دوره خود خاطرنشان كرد:از هنرمندان توقع بي مهري نداشتم هيچ كسي يادي از من نكرد،دلم مي‌خواست كساني كه يك عمر كار با آنها و زندگي كردم از من دلجويي مي‌كردند ولي هيچ كدام از من حالي نپرسيدند.
وي تصريح كرد:هيچ توقعي ندارم،ولي هنگامي كه انساني اينقدر ناتوان شده ،آدم‌هاي اطرافش از او بايد دلجويي كنند.
وي در پايان گفت:احساس مي كنم كم كم مهر،محبت،عشق و عاطفه در دل ملت كمرنگ شده ملتي هستيم كه به مهمان دوستي،نوع دوستي و وطن پرستي در همه جاي دنيا زبانزديم، پس بايد با حفظ اين خصوصيات همچنان در ذهن مردن دنيا ماندگار باشيم./ه
برچسب ها: گلایه ، بیمهری ، هنرمندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.