سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علي لاريجاني:

كشتي سرآمد افتخارات ورزش ايران است/ من هم ورزشکار بودم

رئيس مجلس شوراي اسلامي در خانه كشتي گفت: ورزش كشتي هميشه سرآمد افتخارات ايران در المپيك و مسابقات برون مرزي بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني با حضور در جمع كشتي گيران اعزامي به المپيك لندن اظهار داشت: كشتي گيران المپيكي ما كار بسيار بزرگي انجام دادند كه سهميه المپيك را به دست آوردند اميدوار هستم كه در مسابقات المپيك 2012 بتوانند دست پر از ميدان خارج شوند و دل همه مردم ايران را شاد كنند؛ به همين دليل جوايزي براي ملي پوشان المپيك، سرمربي و سرپرست تيم در نظر گرفتيم تا انگيزه آنان را براي كسب مدال در اين عرصه مهم افزايش دهيم.

وي تصريح کرد: من به دليل اينکه در دانشگاه به ورزش دو و ميداني و واليبال علاقه داشتم و همواره به طور جدي اين ورزش‌ها را دنبال مي‌کردم، قول داده بودم که در ميان ورزشکاران المپيکي حاضر شوم و به همين خاطر به خانه کشتي آمدم و از نزديک عملکرد خوب آنها را شاهد بودم.

ضمن اينکه بايد اشاره کنم که در بيلان عملکرد شش ماهه‌اي که از کشتي در اختيار من قرار داده شده بود نکات مثبت و رضايت بخشي به چشم مي‌خورد که قابل تأمل بود.

لاريجاني خاطرنشان کرد: کشتي گيران ما هر چه بيشتر بتوانند در المپيک 2012 مدال کسب کنند براي ملت ما بهتر است.

گفتني است، در پايان ديدار امروز در خانه کشتي، به کشتي گيران و اعضاي تيم ملي نفري سه ميليون ريال پاداش تعلق گرفت و از نکات قابل توجه امتناع رسول خادم از دريافت جايزه بود./مح

برچسب ها: لاریجانی ، کشتی ، افتخارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.