سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي برگزاري كنفرانس خبري مانوئل پيش از بازي مقابل فجر سپاسي؛

مانوئل ژوزه: تجربه دارم اما شعبده باز و جادو گر نيستم/ رابطه هواداران با پرسپوليس مثل نمك با غذا است

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من به تازگي تيم را تحويل گرفته ام و هنوز هم نمي توانم سرخپوشان را تشريح كنم اما به هر حال من تجربه هاي زيادي دارم ولي شعبده باز و جادو گر نيستم.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مانوئل ژوزه در كنفرانس خبري خود اظهار داشت : سعي من بر اين است كه با خبرنگاران رابطه خوبي داشته باشم حتي اگر نتيجه اي بر خلاف ميل ما رقم خورد پاسخگوي خبرنگاران هستم ولي بايد همه بدانند كه من 15 روز است كه به باشگاه پرسپوليس آمده ام و هنوز چيز زيادي از اين تيم نمي دانم و از ميان 14 بازيكني كه به تازگي با اين تيم قرارداد بسته اند تنها من يك بازيكن را با نظر خود به اين تيم آورده ام و اين بازيكن هم نيلسون دروازه بان برزيلي ما مي باشد و ما بايد كاري  كنيم كه با هم هماهنگ شويم چرا كه من 36 سال تجربه دارم اما شعبده بازو جادوگر نيستم كه بتوانم به سرعت شرايط را تغيير دهم.

وي تصريح كرد: من از اينكه بازي ما در مقابل فجر شهيد سپاسي شيراز بدون تماشاگر برگزار مي شود اطلاع چنداني نداشتم و اين مسئله برخلاف اينكه براي ما خوب نيست براي حريف ما نكته مثبتي به شمار مي رود و تماشاگران پرسپوليس حكم يار دوازدهم ما را خواهند داشت و رابطه آنها با پرسپوليس مثل رابطه نمك با غذا مي باشد چرا كه غذاي بدون نمك باشد به هيچ وجه لذت بخش نخواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس افزود: در بازي مقابل صنعت نفت آبادان ما به دليل گرما تنها 40 درصد از آمادگي را داشتيم اما بازي دوم ما در برابر فجر در شرايط بهتري برگزاري مي شود و ما هر چه داريم را به نمايش خواهيم گذاشت زيرا براي من آن چيزي كه اهميت دارد پيروزي و انجام بازي خوب است و در آينده با هماهنگي بيشتر اين مسئله را ثابت خواهيم كرد.

ژوزه ادامه داد: پرسپوليس بايد براي قهرماني تلاش كند چرا كه ما تيم بزرگي داريم و به جز اين هم نبايد فكر كنيم و براي ما ماه رمضان با ماه هاي ديگر فرقي ندارد زيرا من 8 سال در مصر و يكسال در عربستان بودم و به اين شرايط عادت دارم و برايم مهم نيست كه چرا در ساعت 22 به بعد بازي مي كنيم .

وي اظهار داشت: اين مسئله كه من در برابر فجر روي نيمكت مي نشينم يا نه تنها به خودم و باشگاه مربوط مي شود و سعي داريم تا هر چه سريعتر اين مسئله را حل و فصل كنيم.

ژوزه خاطرنشان كرد: اسم ها در پرسپوليس ستاره محسوب نمي شوند و اين تيم ماست كه ستاره است و بازيکنان نامدار در ايران زياد هستند و تيم سرخپوشان پايتخت اين پتانسيل اين را دارد كه بازيكنان بزرگ و نامداري را به فوتبال ايران معرفي كند شايد به گفته خيلي ها بازيكنان نامي در تيم ما ستاره به شمار بيايند اما به نظر من بازينان نامي كه خاكي هستند در اين تيم عنوان ستاره بودن را يدك خواهند كشيد و ما بايد مثل يك ساختمان تيم خود را از پايه بسازيم و به بالا برويم./مح

برچسب ها: مانوئل ، کنفرانس ، سپاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.