سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

انتخاب مشهد به عنوان پایلوت شهر الکترونیک

مديرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: از طریق برپایی نمایشگاه السیت در تلاش هستیم مشهد بعنوان پایلوت شهر الکترونیک معرفی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی آبسالان در هفدهمین گردهمایی کارشناسان فناوری اطلاعات خراسان رضوی اظهار کرد: تلاش شده تا نمایشگاه السیت سال جاری با رویکرد متفاوتی نسبت به سال های قبل اجرا شود و یکی از اهداف مهم آن ملی کردن این حرکت بزرگ و برطرف کردن خلأ هایی است که در حوزه فناوری اطلاعات وجود دارد.

وی افزود: تحقق این امر تنها با حمایت کارشناسان فناوری اطلاعات میسر است و در نمایشگاه امسال سعی شده است تا تمامی دستگاه های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و مدیریت شهری در کنار هم قرار گیرند.

آبسالان با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه اله سیت گفت: تولید و صادرات نرم افزارهای داخلی، شناخت ظرفیت های بالقوه نیروی انسانی در حوزه IT، ارتباط با جامعه و شناسایی نیازهای مردمی و آشنایی مدیران به ویژه مدیران شهری با دستاوردهای تصمیم گیری در برپایی شهر الکترونیک از جمله مهم ترین اهداف برپایی نمایشگاه السیت است.

وی ادامه داد: همچنین برپایی این نمایشگاه در مشهد فرصت مناسبی است تا این نگاه را در مخاطبان خود ایجاد کنیم که شهر مشهد شایستگی این را دارد که به عنوان پایلوت شهر الکترونیک انتخاب شود./س.  

برچسب ها: مشهد ، پایلوت ، الکترونیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.