سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اختصاص 87 میلیارد ریال اعتبار برای راهسازی در نیشابور

معاون مدیرکل استان و سرپرست اداره راه و شهرسازی نیشابور از اختصاص 87 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت راه‌های نیشابور در سال جاری خبر داد.

 

مهندس جواد نجار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، افزود: امسال در حوزه راه شامل احداث و آسفالت راه، به‌سازی و آسفالت و روکش 50 پروژه با 86 میلیارد و 416 میلیون ریال اعتبار تعریف شده است.

وی با بیان اینکه امسال برای رفع محرومیت‌‌های راه روستایی به بخش میان‌جلگه توجه ویژه‌ای شده است، یادآور شد: بهسازی راه روستایی سالاری به حسن‌آباد دو میلیارد و 50 میلیون ریال، راه خانلق به چهارباغ یک میلیارد ریال، کریم‌آباد به بهمان یک میلیارد ریال، راه آبقوی به مجتمع فولاد خراسان دو میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

وی توضیح داد: برای روکش محور قدیم نیشابور به سبزوار پنج هزار میلیون ریال، روکش محور نیشابور- ملک‌آباد(باغچه) سه هزار و 500 میلیون ریال، روکش محور نیشابور به عطائیه سه هزار و 500 میلیون ریال، روکش محور نیشابور به سبزوار یک هزار میلیون ریال و بهسازی عبداله گیو به تقی‌آباد یک هزار میلیون ریال و محور چکنه به عبداله گیو با اعتبار 338 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: برای بهسازی راه‌های روستایی در بهشت به بوژآباد 500 میلیون ریال، قاسمیه به برگشاهی 500 میلیون ریال و راه ماروسک به ریگی بیش از یک میلیارد ریال اختصاص یافت.

برچسب ها: راهسازی ، نیشابور ، خراسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.