سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

سواحل و پشتیبانی آمبولانسی و قایق جیم‌نی برای نخستین باردرمازندران

رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن و عباس‌آباد گفت: طرح ملی کاهش غریق سواحل با استقرار در 16 نقطه به غیر از طرح‌های سالم‌سازی از نیمه تیر ماه سال جاری آغاز به‌کار کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، یدالله صالحی افزود : به دلیل اینکه در فصل تابستان شاهد حضور گردشگران از سراسر کشور هستیم طرح کاهش غریق در سواحل دریا از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر ایران از 15 تیر ماه به صورت ملی آغاز شده است.

وی ادامه داد : این طرح با همکاری هیئت نجات غریق استان و شهرستان‌ها در سواحل با استقرار امدادگران جمعیت و ناجیان غریق در سواحل و پشتیبانی آمبولانسی و قایق جیم‌نی (Jimni) برای نخستین بار امسال به اجرا درآمده است.

وی افزود: جمعیت هلال ‌احمر تنکابن و عباس‌آباد از سواحل بخش مرکزی تنکابن در غرب شهرستان یعنی شیرود تا سواحل بخش سلمانشهر در شهرستان عباس‌آباد با استقرار 16 اکیپ امدادگر در نقاط کور و سه دستگاه آمبولانس و دو دستگاه قایق جیم‌نی سواحل منطقه را مورد پایش قرار می‌دهند و همچنین یک دستگاه آمبولانس نیز مناطق جنگلی و کوهستانی را از نظر تصادفات، سقوط از کوه و غرقی در رودخانه‌ها زیر پوشش امداد و نجات می دهند./س

برچسب ها: سواحل ، نخستین ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.