سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاوردهاي بزرگ ارتش سوريه در نبرد با تروريستها

ارتش سوریه در جنگ با تروریست ها،دستاوردهای قابل توجهی در روزهای اخیر داشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، ارتش سوریه در نبردهای نامنظم در داخل ونیز مرزهای این کشور توانست گروههای مسلح تروریست را شکست دهد این درحالی است که طرفهای خارجی تلاش می کردند با استفاده ازاین گروهها قدرت نظامی دمشق را فرسایش دهند.درهمین چارچوب ارتش سوریه با شکست تروریستها توانست تسلط گذرگاه یعروبیه در مرز عراق را به دست بگیرد همچنین گذرگاه خان العسل در استان حلب درنزدیکی مرز ترکیه را پاکسازی کند.پس از اینکه ارتش سوریه ابتکارعمل را در دست گرفت ترکیه سکوهای موشک های زمین به هوا و تعدادی نیرو درمنطقه ماردین درمرز سوریه مستقر کرد.
ازسوی دیگر دستگاههای امنیتی اردن اعلام کردند 13 تن را که سعی داشتند از طریق خاک این کشور برای اجرای اقدامات تروریستی وارد سوریه شوند، بازداشت کرده اند،این افراد به جریان افراطی موسوم به سلفی جهادی وابسته بودند.
منابع نظامی سوری همچنین از تسلط مجدد ارتش این کشور بر برخی مناطق استان حلب پس از درگیری با گروههای تروریست و بازداشت برخی اعضا وفراری دادن اعضای دیگراین گروهها خبردادند.این منابع افزودند ارتش سوریه همچنین توانست مقادیر بسیاری سلاح ومهمات از گروههای تروریست ضبط کند.
درهمین حال بشر الصبان استانداراستان دمشق در دیدار با اهالی این استان تاکید کرد  
تلاش استانداری بر برطرف کردن خسارت های وارده بر اموال ومنازل شهروندانی است که مورد حمله گروههای تروریست قرارگرفته اند.یک شهروند سوری ساکن دمشق گفت پس از تسلط ارتش بر برخی محلات مورد حمله تروریستها، اوضاع بهتر شده و ان شاء الله بهتر از این نیز خواهد شد.
ازسوی دیگردستگاههای امنیتی سوری با کمک اهالی شهر قامشلی دراستان حسکه توانستند بمب جاسازی شده دریک خودرو درمنطقه ای مسکونی را کشف و خنثی کنند. مسئول خنثی سازی بمب گفت مردم به ما اطلاع دادند که خودروی مشکوکی را ملاحظه کرده اند وما فورا خودمان را به این منطقه رساندیم و بمب را خنثی کردیم اما مسئله این است که همه ساکنان این منطقه غیرنظامی هستند،چگونه تروریست ها به خود اجازه می دهند این خودروی حاوی بمب را دراین منطقه مسکونی منفجر کنند و زنان وکودکان را به قتل برسانند؟!
درهمین حال تعدادی از جوانان شهر حمص تظاهراتی درحمایت از نظام وارتش سوریه برپا وتاکید کردند که شهادت فرماندهان بلندپایه نظامی و امنیتی خللی درعزم سوری ها ایجاد نمی کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.