سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جواد طوسي:

"خوابم مي آد"استثناي سينماي ايران است

فيلم كمدي و متفاوت "خوابم مي آد" به لحاظ موضوع بديع و به دور از كليشه استثناي سينماي ايران به حساب مي آيد.

جواد طوسي منتقد سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلم "خوابم مي آد" گفت: خوابم مياد كمدي متفاوتي است كه هميشه ضرورت وجود اين نوع فيلم ها در سينماي ما احساس مي شود.

وي ادامه داد: كمدي كه با فاصله گرفتن از كليشه ها تجربه هاي نو وبديعي را به تصوير بكشد و به موضوع آ ن كمتر پرداخته شده باشد.

طوسي تصريح كرد: متاسفانه ژانر كمدي در سينماي ما جدي گرفته نمي شود.

وي در ادامه اظهار داشت: براي توليد يك فيلم كمدي جذاب و بديع كارگردان بايد ژانر را خوب بشناسد و علاوه بر هم خواني با لزومات جامعه با مخاطب همذات پنداري كند.

طوسي ضمن بيان اينكه فيلم سينمايي "خوابم مي آد" استثناي سينماي ايران است، افزود: اين فيلم با تبعيت از روايت پردازي و انتخاب درست بازيگران بر اساس تيپ شناسي فضاي مستقل و خنده آوري را ايجاد كرده است.

وي تاكيد كرد: پايان متفاوت و غم انگيز " خوابم مي آد" كنجكاوي مخاطب را بر مي انگيزد حتي اگر با اين فيلم ارتباط برقرار نكند.

طوسي ضمن بيان اينكه نقاط قوت فيلم بر ضعف هاي آن غلبه دارد خاطر نشان كرد: سكانس هاي پراكنده فيلم علاوه بر متفاوت بودن پيامي را به مخاطب مي دهد اما در كنار آن بيگانه بودن فضاي خانواده رضا و شناخت نداشتن مخاطبان با كاركترهاي آن از نقاط ضعف فيلم " خوابم مي آد" به حساب مي آيد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.