سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش آسيب هاي اجتماعي همراه با توسعه آموزش هاي مهارتي

معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گفت: باتوجه به شعار هر ايراني يک کار توجه بيش از پيش مهارت آموزي موجب توسعه فعاليت هاي جامعه در بخش هاي مختلف مي شود

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران اژدر ولي خاني با اشاره به اينکه مهارت آموزي موجب ارتقاي توانمندي و مهارت  افراد جامعه مي شود ،افزود: توسعه صنعت و توليد در کنار توجه به مهارت محقق مي شود.
وي افزود: همچنين با توجه به مطرح شدن شعار هر ايراني يک کار که به منظور ارتقاي مهارت آموزي در جامعه مطرح شده مي توان گفت توجه به مهارت آموزي موجب توسعه فعاليت هاي جامعه در بخش هاي مختلف به ويژه بخش اقتصادي و بهبود کيفيت زندگي مي شود.
معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فني و حرفه اي به منظور ارتقاي مهارت آموزي در کشور برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده است به طوري که در حال حاضر 800 حرفه مهارتي در کشور فعال است که با توجه به اهميت موضوع اين تعداد نيز بايد افزايش پيدا کند.
* توسعه آموزش هاي مهارتي همراه با کاهش آسيب هاي اجتماعي
اميري مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان کرمانشاه با اشاره به اينکه آموزش هاي فني و حرفه اي بايد به دغدغه اصلي مردم تبديل شود گفت: توسعه آموزش هاي فني و حرفه اي با کاهش آسيب هاي اجتماعي از عوامل اصلي تربيت نيروي انساني ماهر و متخصص است.
وي در ادامه با اشاره به ارايه آموزش هاي فني و حرفه اي به خانواده هاي کرمانشاهي افزود: به منظور آشنايي بهتر و بيشتر خانواده هاي کرمانشاهي با آموزش هاي فني و حرفه اي و شناساندن اهميت اين آموزش ها در ايجاد اشتغال و کار آفريني آموزش هاي کار براي در قالب 22 حرفه مهارتي به صورت فشرده و با عنوان آموزش هاي کپسولي به خانواده هاي کرمانشاهي ارايه مي شود.
وي در ادامه به برگزاري نمايشگاه مهارت در اين استان اشاره و خاطر نشان کرد:‌ در اين نمايشگاه سعي شده آموزش هاي فني مورد نياز خانواده ها ارايه شود از جمله نحوه کار با دستگاه GPS، جوشکاري، عيب يابي رگلاتور آب، روش نصب لامپ فلوسنت عيب يابي سيستم سوخت رساني انژکتور، نحوه تعمير و تعويض شيرآلات منزل چند رشته ديگر در اين نمايشگاه که از جمعه برپا شده و تا يک هفته ادامه دارد ارايه مي شود./ف
برچسب ها: آسیب ، اجتماعی ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.