سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور نکونام شرايط خط دفاعي را تغيير داد

پژمان منتظري جانشين صادقي يا حنيف

جواد نکونام قراردادش را با آبي ها به ثبت رساند تا يک فصل را در جمع استقلالي ها سپري کند، اما وی با حضور خود، شرايط خط دفاعي تيم استقلال را تحت تأثير قرار مي دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضاي تيم استقلال درحالي براي بازي هاي ليگ آماده مي شوند که قرار بود پژمان منتظري به عنوان هافبک دفاعي جاي تيموريان را پرکند، اما اين اتفاق با حضور جواد نکونام با تغييراتي عمده روبرو مي شود زيرا جواد نکونام به پست تخصصي خود مي رود و به عنوان جانشين آندوتيموريان آبي ها را همراهي مي کند و به اين ترتيب، شرايط در خط دفاعي استقلال با تغييرات عمده اي روبرو مي شود.
پژمان منتظري پس از حضور نکونام در ترکيب تيم به خط دفاعي باز مي گردد و به اين ترتيب شرايط تغيير مي کند، صادق و حيف عمران زاده که تصور داشتند از ابتداي ليگ تا پايان آن جايگاه خود را حفظ مي کنند با تعيين رو برو مي شوند زيرا امکان جانشين، پژمان منتظري به جاي يکي از اين دو بازيکن وجود دارد و تا جواد نکونام به عنوان هافبک دفاعي درپست اصلي خود به ميدان برود.
شايان ذکراست، تغييرات در خط دفاعي، ممکن است حواشي بسياري را براي آبي ها ايجاد کند و مدافعان با مشکلات روبرو شوند، به اين دليل تصميمات امير قلعه نوعي تعيين کننده است.
البته سرمربي آبي ها اعلام کرده است شرايط را طوري پيش مي برد که تيم با مشکلات حاشيه اي روبرو نشود، اين درحالي است که جابجايي درخط دفاعي آبي ها با توجه به نزديک بودن عملکرد سه مدافع مياني تيم مي تواند شرايط را تغيير دهد./آق
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، نکونام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.