سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا مخالفان را وسیله ای برای مختل کردن تجهیزات مخابراتی سوریه قرار داده

دولت امریکا گروههای تروریستی مسلح را در سوریه به‌ دستگاههای پیشرفته مجهز کرده‌ تا شبکه های تلویزیونی ، رادیویی و مخابراتی و ارتباطاتی سوریه را از کار بیندازند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه فلسطینی المنار  : در چارچوب جنگ جهانی که علیه ملت سوریه به راه افتاده است و طرفهای توطئه در به سازش کشاندن مردم این کشور شکست خورده‌اند و نتوانسته‌اند همبستگی مردم با نظام را از بین ببرند ، ‌هر روز وسایل و تجهیزات جدیدی بر ملا می شود که در این جنگ حدود18 ماهه به کار گرفته شده است و قطر و عربستان نیز با گشاده دستی تمام هزینه های این تجهیزات ارسالی برای گروههای تروریستی مسلح در سوریه را پرداخت می کنند .  
برخی منابع آگاه فاش کردند در چند روز گذشته وسایل الکترونیکی پیشرفته‌ای به مقرها و اتاقهای عملیات تروریستها رسیده است.
این تجهیزات با هماهنگی با ترکیه و عربستان و قطر و زیر نظر کارشناسان امریکایی و اسرائیلی اداره می شوند.
این وسایل الکترونیکی که ساخت امریکاست ، پیشرفته ترین دستگاههای الکترونیکی موجود در بازار است و در حمله به عراق نیز به کار گرفته شد و توانایی بالایی برای ایجاد اختلال و پارازیت در شبکه های تلویزیونی و رادیویی و همچنین ایجاد اختلال در انواع تلفنهای همراه دارد و می تواند اطلاعاتی درباره دستگاههای ارتباط نظامی پخش کند تا فعالیت یگانهای نظامی ارتش سوریه را مختل نماید.
این منابع گفتند سوریه این گام امریکاییها را پیش بینی و از مدتی پیش برای مقابله با آن از فناوریهای روسی و کارشناسان متخصص سوری استفاده کرده است.
برچسب ها: آمریکا ، مخالفان ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.