سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحریم های خدا را دور نزنیم!/ بسیج جهانی

نویسنده این وبلاگ از زاویه‌ای دیگر به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پرداخته است که خواندنش خالی از لطف نیست.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ بسیج جهانی در آخرین یادداشت خود مطلبی از زاویه‌ای متفاوت درباره ماه مبارک رمضان نوشته و منتشر کرده است:

سال قبل در تحریریه روزنامه بحثی در گرفت که اگر بخواهیم در این ماه مبارکی تشنه نشیم و راحت روزه بگیریم سحری چی باید بخوریم ؟ بحثی که هر سال چند روز مانده به ماه مبارک در رسانه ملی و روزنامه ها و ...در می گیرد و همه و همه به مردم توصیه می کنند سحری چایی نخورید چون تشنتون میکنه کاهو و کلم بخورید که در طول روز آب جذب بدنتون میشه و ...

یکی از دوستان به نکته مهمی اشاره کرد و اون اینکه چرا ما باید در ماه مبارک تشنگی را احساس نکنیم ؟ مگر یکی از فلسفه های ماه روزه این نیست که ما تشنگی و گرسنگی قیامت را به یاد بیاوریم و یک ماه در سال با فقرا همدردی کنیم و...پس چرا به دنبال آن هستیم که تشنه نشویم ؟ 

در آن لحظه ای که دوستمان این را گفت من که شوکه شدم ، چون جوابی برای این استدلال نداشتم ، چرا باید به دنبال دور زدن تحریم خدا باشم ؟

خداوند ما را یک ماه تحریم کرده است تا گرسنگی و تشنگی را تحمل کنیم و ما با دور زدن این تحریم ها که صد در صد به نفعمان هست و در مقابل گناهان واکسینه می شویم به دنبال یافتن راهکارهای علمی و ...هستیم ...

عجیب نیست ؟!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.