سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراهان کمانداران المپیکی عوض شدند:

کردی و آبتین به لندن می روند/صفایی: به دادگاه ورزش جهانی ارجاع می دهیم

کمیته ملی المپیک اسامی زهرا دهقان، میلاد وزیری، نجمه آبتین و منصور کردی را به عنوان کاروان اعزامی تیر و کمان در نظر گرفت که این موضوع خشم کمانداران و صفایی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در آخرین روز پیش از اعزام اولین کاروان المپیکی ایران شامل تیم تیر و کمان، کمیته ملی المپیک اسامی منصور کردی و نجمه آبتین را به عنوان مربیان اعزامی به لندن معرفی کرد در حالی که کریم صفایی رییس سابق فدراسیون که از سوی فدراسیون جهانی به رسمیت شناخته شده نام کیوان ریاضی مهر را به عنوان همراه دهقان و وزیری معرفی کرده بود.

*اعزام مربیان کره ای به لندن

کریم صفایی همچنین از سفر مربیان کره ای به لندن از کره جنوبی خبر داد و گویا هزینه سفر این 2 نیز از سوی وی به صورت شخصی پرداخت شده بود، صفایی در این مورد تأکید کرد که این کار را به خاطر منافع ملی انجام می دهد.

*ریاضی مهر: به جز تخریب قصد دیگری نیست

کیوان ریاضی مهر با تأیید این موضوع به خبرنگار ما گفت: دقیقاً اسم کسانی به عنوان مربی همراه اعلام شده که بازیکنان با آنها مشکل داشتند. در شرایطي که وزیری و دهقان با رکوردهای بالای 340 و 330 بهترین شرایط را دارند این کار به جز تخریب چه قصدی می تواند داشته باشد؟

*صفایی: سرمربی اعلام شده حق تماس با المپیکی ها را ندارد

کریم صفایی در واکنش به این خبر گفت: اگر این 2 نفر (کردی و آبتین) را همراه کمانداران المپیکی به لندن ببرند این موضوع را به دادگاه ورزش جهانی ارجاع می دهم و به خاطر منافع ملی واهمه ای از این ندارم چون شرایط بازیکنان را با این لجبازی ها به خط می اندازند.

*سجادی را جای دیگری زیارت می کنم!

وی ادامه داد:‌ کار سرمربی اعلام شده هیچ ربطی به وزیری و دهقان ندارد و همه لجبازی سجادی است که به زودی وی را در جای دیگری به خاطر اعمال خلاف قانونش زیارت می کنم.

صفايي تأکید کرد: اگر مربیان اعلام شده کوچکترین تماس با المپیکی ها بگیرند مطمئن باشند که باید برای همیشه ورزش را کنار بگذارند و من به دادگاه جهانی ورزش اعلام می کنم که این حرکت برای اخلال در نظم تیم ایران انجام شده است.

وي خاطر نشان کرد: به عنوان رییس فدراسیون تیر و کمان به لندن می روم و یا نیازی به زحمت کمیته ملی المپیک برای اعزام به عنوان همراه نیست چون به عنوان نایب رییس آسیا هم دعوت نامه و هم آی دی کارت برایم صادر شده است اما اگر به عنوان رییس نروم عطایی این کار را بر لقایش می بخشم./مح

برچسب ها: المپیک ، کماندار ، صفایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.