سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين وضعيت برادران ماهشهري بسكتبال؛

ظريف كار: همه گزينه هاي مربيگري پترو شانس بالايي دارند/ قنواتيان : پتروشيمي بندر امام به شكل رقيب به ما نگاه نكند

شوراي راهبردي ماهشهر خواستار داشتن تنها يك نماينده از اين شهر در سوپر ليگ بسكتبال شده و در اين ميان فشارها بر روي این تیم است از طرفي پتروشيمي بندر امام هم هنوز در گير و دار انتخاب مربي به سر مي برد.

محمد حسين ظريف كار، مدير عامل باشگاه پتروشيمي بندر امام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد: با مربيان مطرحي براي هدايت تيم بسكتبال خود مذاكره كرده و برنامه هاي آنها راگرفته ايم و به زودي تصميم نهايي را مي گيريم .

وي در مورد اينكه آيا شانس ماندن مهران شاهين طبع با توجه به مربيگري فصل قبل بيشتر از سايرين است اشاره كرد : همه شانس نشستن روي نيمكت تيم ما را دارند و نمي توان از حالا اسم خاصي را مطرح كرد اما خود ما هم به دنبال اين هستيم كه سريعتر وضعيت نيمكت را مشخص كنيم تا به سرعت به سراغ بازيكنان فصل بعد برويم.

وي ادامه داد: برنامه اين است كه موفقيت به دست آمده در فصل قبل حفظ شود و برنامه ها را به گونه اي پيش ببريم كه مانند فصل قبل دچار مشكل نشويم.

ظريف كار در مورد بازيكنان سهميه شده تيمش گفت: به هر حال هميشه تصميماتي در مورد ليگ گرفته مي شود كه خوبي ها و معايبي دارد اما ما در اين مورد تابع فدراسيون هستيم.

شايد اين تصميمات مشكلات و سختي هايي را ايجاد كند اما حتما به صلاح كل ورزش بسکتبال است.

*قنواتیان: رایزنی ها برای تیمداری ادامه دارد

رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر و مدیر تیم صنایع پتروشیمی در مورد وضعیت این تیم گفت: با توجه به اینکه این تیم زیر نظر هفت شرکت صنایع منطقه ملهشهر اداره می شود و این شرکت ها نیز مجموعا عضو شورای راهبردی منطقه ماهشهر هستند تا زمانی که مجوز از طرف آنها صادر نشود بحث ماندن ما در سوپر لیگ مشخص نیست.

وی ادامه داد: حیاتی فرماندار شهر پی گیریهای رایزنی های زیادی برای ماندن تیم صنایع در سوپر لیگ انجام داده و به احتمال زیاد هم این موضوع نتیجه می دهد. به هر حال این تیم از لیگ دسته 2 به دسته اول و از آنجا به سوپر لیگ رسید و تیم ریشه داری محسوب می شود و به راحتی نباید از آن گذشت.

قنواتیان تصریح کرد: امیدوارم مسئولان ورزش و فدراسیون هم از ماندن ما حمایت کنند از طرفی خیلی بهتر بود که تیم همشهری ما پتروشیمی بندر امام است که از اعضا تاثیر گذاران محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که ادامه فعالیت سوپر لیگ به ما ابلاغ نشود مجوز هیچ کاری از جمله جذب بازیکن و مذاکره با مربیان را نداریم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.