سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام والمسلمين صديقي:

غربي‌ها از دانشمندان هسته‌اي ما همان ترسي را دارند كه از شهيد بهشتي داشتند

امام جمعه موقت تهران تصريح کرد: غربي‌ها شهداي محراب ما را قطعه قطعه كردند و امروز از دانشمندان هسته‌اي ما همان ترسي را دارند كه از شهيد بهشتي داشتند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمين كاظم صديقي در اولين مراسم سالگرد شهيد رضايي نژاد كه صبح امروز در مسجد سازمان انرژي اتمي برگزار شد گفت: طاغوت دانشگاه را از دين جدا كرده بود اما امام آمد و  خدا را مطرح كرد و همه جا نور خدا دلها را روشن كرد.

وي ادامه داد: آنها(غربي‌ها) شهداي محراب ما را قطعه قطعه كردند و امروز از دانشمندان هسته‌اي ما همان ترسي را دارند كه از شهيد بهشتي داشتند.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه جامعه اي كه قرباني داده باشد قدر نعمت‌هايش را مي‌داند گفت:‌ شهداي هسته‌اي ما ضمن شهادت آيينه خدا نيز شدند و حيات الهي را پيدا كردند.

صديقي با بيان اينكه شهدا هسته‌اي در مسير تعالي به خدا رسيده‌اند اظهار كرد: امروز  اين علم ما هم الهي شده است، به مزدوران و حاميان مزدوران در منطقه مي‌گوييم هر چه تير در تركش داريد نثار كنيد؛ بدانيد كه ما ماندني هستيم و شما رفتني. شما در حال از بين رفتن هستيد و ما در حال توسعه.

وي تاكيد كرد: به شهداي هسته‌اي درود مي فرستيم، همه اينها اولياي الهي بودند، ما از دور و نزديك به اينها(شهداي هسته‌اي) ارادت معنوي داشتيم، آنها اهل قيام و جهاد بودند و زير پرچم ولايت نقش‌آفريني مي‌كردند.

صديقي در پايان خاطرنشان كرد: شهداي هسته‌اي جايي خدمت مي‌كردند كه در واقع جبهه بود و خط شكن بودند و براي استقلال ايران تلاش‌هايي انجام دادند و به راستي جريان هسته اي كشور را بيمه كردند.

انتهاي پيام/ش3


 

برچسب ها: صدیقی ، محراب ، دانشمندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.