سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست رسمي سرمربي استقلال از فدراسيون؛

جريمه نقدي بخاطر يك جلسه محروميت اضافي

سرمربي تيم استقلال براي حضور روي نيمكت تيم استقلال لحظه شماري مي كند وي قصد دارد هر طور شده تا پايان مدت محروميتش در بازي دوم استقلال تيم خود را همراهي كند وي از مسئولان در فدراسيون درخواست كرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير قلعه نوعي با شرايط خاصي براي حضور در كنار اعضاي تيمش آماده مي شود وي بازي اول ليگ را از دست داد اما اين اتفاق در حالي رخ داد كه امير قلعه نوعي اعلام كرده براي بازي دوم با شرايطي روبرو مي شود كه بتواند از روي نيكمت تيم را همراهي كند.

گفتني است ، سرمربي آبي ها از مسئولان در فدراسيون درخواست رسمي كرده است تا شرايطي فراهم كنند تا محروميت وي از روي نيمكت لغو شود و وي بتواند با شرايطي ايده آل تيمش را همراهي كند.

از طرفي اعلام شده است كه امير قلعه نوعي به دليل شكايت داوران بايد جريمه 2 ميليون توماني پرداخت كند اما اين اتفاق محروميت وي را از روي نيمكت كسر نمي كند اما اين در حالي است كه وي درخواست خود را ارائه كرده است و در نظر دارد كه اين موضوع را عملي كند.

بر اساس این گزارش، سرمربي تيم استقلال پيش از اين با محروميت سه جلسه اي روبرو شد كه به دليل شكايت عده اي از خبرنگاران بود اما درحال حاضر با شكايت داوران نيز روبرو شده است و جريمه نقدي نيز براي وي وجود دارد.

شايان ذكر است، مسئولان اعلام كردند ممكن است بخشش در ميان باشد اما از طرفي هم كميته انضباطي روي راي خود ايستادند و دو جلسه محروميت را لحاظ كردند تا سرمربي آبي ها همچنان با محروميت روبرو باشد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.