سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهشتي‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غرب در راهبرد بي نتيجه سياست فشار و مذاكره با ايران تجديد نظر كند

يك كارشناس سياست خاجي گفت: سياست غرب در اعمال فشار و تحريم و در عين حال ادامه مذاكره، سياستي اشتباه بوده و راه به جايي نخواهد برد.

حسن بهشتي‌پور در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به در پيش بودن مذاكرات ايران با گروه 1+5 در سطح معاونين گفت: مذاكرات ايران با گروه 1+5 بستگي به حاصل شدن نتيجه در نشست معاونين دارد و در غير  اين صورت جمهوري اسلامي ايران در مذاكرات آتي خود با غرب تجديدنظر خواهد كرد.

وي در ادامه با اشاره به راهبرد فشار و مذاكره غرب با كشورمان افزود: سياست غرب در اعمال فشار و تحريم و در عين حال ادامه مذاكره،‌ سياستي اشتباه است و راه به جايي نخواهد برد.

بهشتي پور با اشاره به روند ادامه مذاكرات ايران با گروه 1+5 تصريح كرد:‌ مذاكره تنها راه حل موجود براي حل و فصل اختلافات ميان دو طرف بوده و غرب بهتر است به جاي تحريم‌هاي بي نتيجه، سياست همكاري و مذاكره را با كشورمان گسترش دهد.

اين كارشناس سياست خارجی در پايان خاطرنشان كرد: آمريكا و غرب با تهديدها و تحريم‌هاي بي نتیجه خود قصد دارند ايران را وادار به تجديدنظر در سياست‌هاي هسته‌اي خود كنند اما جمهوري اسلامي ايران از حقوق مسلم خود در موضوع هسته‌اي عقب‌نشيني نكرده و لذا ادبيات "گفتگو و تحريم" نتيجه بخش نخواهد بود.

انتهاي پيام/ش3

 

برچسب ها: هسته ای ، مذاکرات ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.