سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام آشتياني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جنايات سبعانه ميانمار سندي بر شعار هاي متناقض مدعيان حقوق بشر است

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اين مطلب که استكبار جهاني از زنده نگاه داشتن اسلام توسط مسلمان در اقصي‌نقاط جهان واهمه دارد، گفت: جنايات سبعانه ميانمار سندي بر شعار هاي متناقض مدعيان حقوق بشر است.

 حجت الاسلام محمدرضا آشتياني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن محكوم كردن كشتار فجيع مسلمانان در ميانمار اظهار داشت: بيداري اسلامي در منطقه و رشد سريع و پرخروش اسلام همچون خطري استكبارجهاني را تهديد كرده است.
 
وي ادامه داد: استكبار جهاني از زنده نگاه داشتن اسلام توسط مسلمان در اقصي‌نقاط جهان بسيار واهمه دارد چرا كه خواستگاه بيداري اسلامي در منطقه از جمهوري اسلامي ايران است.
 
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم درادامه تصريح كرد: بهانه ي استكبار جهاني براندازي اسلام است، كشتارمسلمانان ميانمار، جنايات غزه‌اي ديگر را رقم مي زند.
 
وي در ادامه بابيان اينكه بيداري اسلامي در دنيا و گرايش افراد به سمت اسلام، غرب را به تكاپو انداخته است اذعان داشت: به دنبال بيداري اسلامي در دنيا به ويژه منطقه خاورميانه مستكبرين به تكاپو افتاده و بنابراين در هر نقطه‌ اي از دنيا  اقدام به كشتار مسلمانان  ميكنند چراكه مخدوش كردن چهره ي اسلام و جنايات عليه مسلمانان از ابتدا يكي از اهداف صهيونيستها بوده كه به تازگي بودايي‌ها هم براي اسلام و مسلمانان شاخ و شانه مي كشند.
 
حجت الاسلام آشتياني با اشاره به اينكه جنايات عليه مسلمانان در دنيا با شعار ضدو نقيض مدعيان حقوق بشر كاملا منافات دارد، گفت: شعار حقوق بشر عنواني است كه ليبرال دموكراسي غرب ادعاي آن را دارد و بر اين اساس سرمايه گذاري‌هايي مي كنند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم خاطر نشان کرد: آمريكا به بهانه دفاع از حقوق بشر به عراق و افغانستان و همچنين اسراييل به فلسطين حمله مي‌کند لذا جنايات آنان برهيچ كسي پوشيده  نيست اما در حال حاضر که مسلمانان در ميانمار کشته مي شوند آشكارا حقوق بشر را زير پا مي‌گذارند.

"انتهاي پيام"/س3
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.