سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

خط انتقال 132 كیلو ولت چغازنبیل -دانیال 92 درصد پیشرفت فیزیكی دارد

معاون طرح های توسعه شركت برق منطقه ای خوزستان گفت: خط انتقال نیروی 132 كیلو ولت چغازنبیل-دانیال شوش با 92 درصد پیشرفت فیزیكی در حال اتمام است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، 'سعید برادران' اظهار داشت: با توجه به توسعه روز افزون شهر شوش دانیال و رشد فزاینده بار مصرفی مشتركان جدید صنعتی، كشاورزی، تجاری و خانگی آن منطقه و با هدف برق دار كردن پست تازه احداث دانیال در جنوب شهر شوش، این خط در حال احداث است.

وی افزود: اهمیت احداث این خط در تقویت شبكه، پایداری و تثبیت ولتاژ مشتركین بسیار موثر بوده و با توجه به استعداد بالقوه منطقه، گامی اساسی در جهت رشد و توسعه صنایع اشتغال زا ایجاد خواهد كرد.

برادران تصریح كرد: خط 132 كیلوولت چغازنبیل-دانیال به طول 15 كیلومتر به صورت دو مداره و به تعداد 46 دستگاه دكل مشبك به وزن حدود 300 تن و با استفاده از سیم هادی دریك و مجهز به فیبر نوری است كه با توجه به كشاورزی بودن كل مسیر خط، اجرای كار با مشكلات متعددی مواجه بوده است.

معاون طرح های توسعه شركت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به هزینه اجرای این طرح گفت: اعتبار مورد نیاز طرح، 40 میلیارد و 650 میلیون ریال بوده كه از محل اعتبارات شركت برق منطقه ای خوزستان تامین و هزینه شده است.

وی ادامه داد: این خط از پروژه های اولویت دار شركت برق منطقه ای خوزستان بوده و در دوره زمانی كمتر از هشت ماه به بهره برداری خواهد رسید كه در مقایسه با پروژه های مشابه از سرعت اجرای بالایی برخوردار است.

برادران اضافه كرد: كلیه مراحل شامل طراحی، خدمات مهندسی، ساخت تجهیزات و اجرای عملیات توسط شركت های داخلی صورت گرفته است. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.