سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به درخواست هيئت وكلاي مصري؛

عمر سليمان نبش قبر مي‌شود

هيئت وكلاي مصري، از دادستان عمومي اين كشور خواستند تا هرچه سريعتر پرونده اي در رابطه با مرگ عمر سليمان تشكيل داده و قبر وي را براي تكميل تحقيقات بشكافند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الاسلام اليوم؛ نماينده هيئت وكلاي مصري با اعلام اين خبر، افزود: ما از عبدالمجيد محمود رئيس دادستان عمومي خواسته ايم كه براي روشن شدن چگونگي مرگ عمر سليمان معاون سابق حسني مبارك، قبر وي را شكافته و جسدش را كالبدشكافي كنند.
 
اعضاي اين هيئت همچنين مرگ غيرمنتظره عمر سليمان، رئيس دستگاه اطلاعاتي رژيم حسني مبارك را شبهه ناك خوانده و از پزشكي قانوني اين كشور خواستند، تحقيقات پزشكي گسترده اي از محل مرگ سليمان يعني بيمارستان كليولند در ايالت اوهايو انجام دهند و نتيجه‌ان را هرچه سريعتر به اين اعضا تحويل دهد.
 
گفتني است؛ عمر سليمان معاون حسني مبارك و رئيس دستگاه اطلاعاتي حكومت سابق مصر كه بسياري از تحليلگران وي را صندوقچه اسرار مبارك خواندند، روز پنج شنبه گذشته در بيمارستاني در ايالت اوهايو آمريكا درگذشت و پزشكان علت مرگ وي را بيماري قلبي و ريوي اعلام كردند كه طي روزهاي اخير خبرهاي زيادي مبني بر چگونگي مرگ سليمان در رسانه ها منتشر شده است و اين در حالي است كه خانواده وي در مقابل اين خبرها سكوت اختيار كردند.

برچسب ها: وکلا ، مصر ، نبش ، قبر ، عمر سلیمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.