سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژيم‌صهيونيستي تحولات سوريه را با نگراني دنبال مي‌کند/ رايزني روزانه بني گانتس با باراک

رژيم صهيونيستي تحولات سوريه را با نگراني دنبال مي کند و اميدوار است نظام اين کشور سرنگون شود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار، ايهود باراک وزير جنگ رژيم صهيونيستي سقوط نظام حاکم بر سوريه را به منزله سقوط محور مخالف اسرائيل مي داند. 

احمد عمار گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين باره با اشاره به اين که رژيم صهيونيستي تحولات اوضاع در سوريه را با جديت دنبال مي کند افزود: ايهود باراک که کانال هاي تلويزيوني مختلف مصاحبه هاي اختصاصي با وي انجام دادند از اوضاع سوريه، انفجار بلغارستان و مسئله هسته اي ايران سخن گفت. نکته جالب توجه اين که وي از اشاره به مهلت زماني که طي آن احتمال سقوط نظام سوريه وجود دارد خودداري کرد اين در حالي است که در سخنان قبلي خود از مهلت زماني در اين باره سخن گفته بود. 



باراک گفت: من در خصوص اشاره به مدت زماني که طي آن نظام اسد سقوط خواهد کرد احتياط مي کنم اين در حالي است که يک سال پيش گفته بودم نظام اسد ظرف چند هفته سقوط مي کند. انفجار دمشق ضربه سنگيني به سوريه بود و سقوط سوريه ضربه سنگيني به ايران، سوريه و حزب الله وارد خواهد کرد. 

در بخش ديگري از گزارش آمده است: باراک از دو خطر که اسرائيل آنها را در ارتباط با سوريه دنبال مي کند سخن گفت اما نگفت چگونه با اين دو خطر و نيز مسئله انفجار بلغارستان تعامل خواهد کرد. 

باراک گفت: ما دو مسئله را دنبال مي کنيم.
 
در ادامه گزارش آمده است: رسانه هاي اسرائيلي اعلام کردند باراک هر روزه براي ارزيابي اوضاع با بني گانتس رئيس ستاد کل ارتش رايزني مي کند. 
برچسب ها: سوریه ، اسرائیل ، هراس ، تحولات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.