سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روياي 2 ميلياردي زوج سارق نقش برآب شد

زوجي كه اقدام به سرقت محموله 40 تني پروپپلين يك شركت توليدي به ارزش دو ميليارد ريال كرده بودند با حضور به موقع پليس حين تخليه بار در حاشيه شهر شناسايي و دستگير شدند.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ"محمدعلي بختياري" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پي مراجعه وكيل يكي از شركت هاي توليدي بزرگ به يكي از كلانتري هاي اين فرماندهي و ارائه شكايت مبني بر سرقت 40تن پروپپلين (مواد اوليه پلاستيك سازي) به ارزش دو ميليارد ريال ، موضوع در دستور كار ماموران تخصصي آن يگان قرار گرفت.
وي افزود: مأموران بلافاصله بررسي هاي خود را آغاز كردند و پس از تحقيقات موشكافانه ، فني وپليسي مشخص شد محموله به دستور مسئول انبار شركت در بين راه با ترفند، توسط همسر متهم با دو دستگاه كاميون به مكان ديگري فرستاده شده است.
اين مقام مسئول ادامه داد: مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با كنترل دوربين هاي مستقر در مسير جابجايي محموله دريافتند محموله توسط مسئول انبار و همسر وي به سرقت رفته است كه بلافاصله چند اكيپ از ماموران تخصصي آن يگان تشكيل و در نهايت سارقان قبل از هرگونه اقدامي حين تخليه بار در يكي از باغات حاشيه شهر دستگير شدند.
رئيس پليس مركز استان با بيان اينكه در تحقيقات بيشتر مشخص گرديد متهم در زمينه جعل اسناد و مدارك نيز فعاليت گسترده اي دارد و تمام اسناد و مدارك هويتي وي جعلي ايست ،خاطر نشان كرد: متهمان به همراه اقلام كشف شده پس ازتشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراحع قضايي داده شدند./ف
برچسب ها: سرقت ، محموله ، دستگیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.