سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، در این بیانیه با اشاره به کشتار فجیع و بی رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار در روزهای اخیر بدست گروه های تندرو بودایی ، آمده است: بی تردید هدف از این کشتارها، نسل کشی و ضدیت با اسلام در میانمار است.

در ادامه این بیانیه آمده است : امروز اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه و شمال آفریقا را دگرگون ساخته است؛ از این رو قدرت های استکباری می کوشند با تحریک عناصر تندروی کشورها، به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این بیانیه تاکید کرد:سوال اینجاست در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش ها را کر کرده است این گونه نسل کشی و مبارزه با آزادی دینی چه توجیهی دارد؟! گناه مسلمانانی که می خواهند صرفا به اعمال دینی خود بپردازند و از کمترین حد آزادی برخودارند چیست؟ آیا وقت آن نرسیده که مجامع بین المللی و در راس آن شورای امنیت سازمان ملل با این حوادث اسفناک مقابله کنند؟!

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن کشتار مسلمانان مظلوم در کشور میانمار و ابراز همدردی با خانواده های داغدار آنان، از مجامع بین الملل می خواهد که با تدابیر لازم از وقوع چنین حوادث هولناک و تاسف بار جلوگیری به عمل آورند./س

برچسب ها: قم ، محکومیت ، کشتار ، میانمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.