سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قيمت حليم نسبت به سال گذشته، 25 درصد افزايش يافت

طرح ضربتي وزارت بهداشت با همكاري اتحاديه كباب و حليم تهران، براي برخورد با واحدهاي متخلف غير كباني كه در ماه مبارك رمضان اقدام به عرضه آش و حليم مي كنند به مرحله اجرا در آمده است.

حسين محمدي رئيس اتحاديه كباب، حليم و آش غذاهاي سنتي تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان مطلب بالا گفت: وزارت بهداشت و اماكن، از ديروز طرح ضربتي برخورد با واحدهاي غير كبابي كه در ماه مبارك آش و حليم عرضه مي كنند را آغاز كرده است.

وي افزود: متاسفانه در ايام ماه مبارك رمضان، واحدهاي غير كبابي اقدام به پخت و عرضه آش و حليم غير بهداشتي با قيمت هاي بسيار پايين مي كنند كه البته اين اقدام واحدهاي متخلف با برخورد اخطار و پلمپ شدن از سوي اداره اماكن و وزارت بهداشت روبرو مي شود.

وي با اشاره به اينكه سال گذشته واحدهايي نظير آهنگري، تعويض روغني و مغازه هاي فروش سوسيس و كالباس اقدام به فروش آش و حليم كرده بودند كه با اقدام به موقع اداره اماكن، اين واحدها پلمپ شدند اظهار داشت: به مردم توصيه مي كنيم كه آش و حليم مصرفي خود را تنها از واحدهاي كبابي كه بر سر در مغازه خود بنر نصب كرده اند خريداري كنند.

وي ادامه داد: بر روي بنر نصب شده بر سر در مغازه عرضه آش و حليم، شماره عامل فروش و نيز جمله دارنده مجوز رسمي از وزارت بهداشت و اتحاديه آش و حليم براي عرضه آش و  حليم قيد شده است.

محمدي با بيان اينكه در سطح تهران، 2000 واحد رسمي كبابي وجود دارد اظهار داشت: براساس تعرفه امسال قيمت هر كيلو حليم ساده 4500 ت ومان، هر كيلو حليم با مخلفات 5000 تومان، نرخ انواع آش 4000 تومان براي هر كيلو و هر پرس حليم و آش 3000 تومان مي باشد.

وي افزود: امسال نسبت به ماه رمضان سال گذشته قيمت انواع آش و حليم 25 درصد افزايش يافته است./عب

 


 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.