سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله خاتمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كينه استكبار از اسلام، راز سکوت آنها در برابر کشتار مسلمانان ميانمار است

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: راز و رمز سكوت دنياي استكبار کشتار مسلمانان در ميانمار، کينه‌اي است كه از اسلام و مسلمانان دارند چرا كه آنان نمي‌خواهند نام و رشد اسلام مطرح باشد.

آيت‌الله سيد احمد خاتمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن محكوم كردن كشتار فجيع مسلمانان در ميانمار اظهار داشت: رشد سريع و پرخروش اسلام ناب محمدي در جهان براي جبهه استكبار عقده شده است.

وي ادامه داد: استكبار جهاني از گسترش اسلام زنده كه خاستگاه آن جمهوري اسلامي ايران است، نگران و مضطرب بوده و در هر نقطه‌اي از دنيا که به مسلمانان آسيب برسد آنان اين را گامي در جهت اهداف خود مي‌دانند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخورد دو‌گانه غرب با حقوق بشر گفت: شعار حقوق بشر عنواني است كه ليبرال دموكراسي غرب نان خود را از آن مي‌خورد و آمريكا با بهانه قرار دادن حقوق بشر به عراق و افغانستان حمله كرد ولي در حال حاضر که مسلمانان در ميانمار کشته و آشكارا حقوق بشر زير پا گذاشته مي‌شود، آمريكا فرياد حقوق بشر سر نمي‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبري خاطر‌نشان کرد: راز و رمز سكوت دنياي استكبار در برابر اين جنايت فجيع، كينه‌اي است كه از اسلام و مسلمانان دارند چرا كه آنان نمي‌خواهند نام و رشد اسلام مطرح باشد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: خاتمی ، خبرگان ، احزاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.