سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرفداران عمرسليمان ،مرسي را تهديد کردند

مدير ستاد انتخاباتي عمر سليمان در انتخابات رياست جمهوري، تهديد کرد به زودي واقعياتي را فاش مي کند که براي همه مردم غافلگير کننده خواهد بود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پايگاه خبري محيط، ،وي با تشکر از نجيب ساويرس بازرگان معروف مصري که براي انتقال جسد عمر سليمان از آمريکا به مصر، از هواپيماي شخصي خود استفاده کرد، از رفتار محمد مرسي  رئيس جمهوري کشور به شدت انتقاد کرد و هشدار داد: محمد  مرسي و اطرافيانش در تشييع جنازه عمر سليمان حاضر نشدند که اين امر نشان مي دهد آنان از زنده و مرده عمر سليمان مي ترسند اما ترس آنان وقتي بيشتر  مي شود که بدانند مستنداتي در اختيار داريم که حقايقي را فاش مي کند.
مدير ستاد انتخاباتي عمر سليمان ادامه داد:‌ ما يادداشت هاي عمر سليمان را منتشر مي کنيم تا حقايقي غافلگير کننده را براي مردم آشکار سازيم.
وي جمعيت حاضر در تشييع جنازه عمر سليمان را بهترين پاسخ مردم به تلاش هدفمندي دانست که از مدت ها پيش براي بدنام کردن مدير سرويس اطلاعاتي سابق مصر آغاز شد.
گفته مي شود  پس از آنکه محمد مرسي ارسال هواپيماي ويژه رئيس جمهوري براي انتقال جسد عمر سليمان از آمريکا به مصر را رد کرد نجيب ساويرس بازرگان مصري و از نزديکان رژيم مبارک با هواپيماي شخصي خود جسد را به مصر منتقل کرد.
برچسب ها: مرسی ، تهدید ، سلیمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.