سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جامع سايپا براي رونق خدمات پس از فروش

مدير عامل شركت سايپايدك از برنامه ريزي و تلاش براي گسترش خدمت رساني و جلب رضايت مشتريان خبر داد و گفت: مهم ترين وظيفه مجموعه خدمات پس از فروش سايپا ارائه راهكار و ايجاد زمينه هاي خدمت رساني به مشتريان است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، و به نقل از روابط عمومي گروه خودروسازي سايپا ، محمد حسن گرمان گفت :  اين مجموعه براي ايجاد رونق در فضاي كسب و كار نمايندگي هاي خدمات پس از فروش ، طرح و برنامه هاي جامعي را پيش بيني كرده است .

گرمان اظهار داشت: سايپا با در اختيار داشتن 53 درصد از سهم بازار خودرو كشور و عرضه خدمات در نمايندگى هاي فعال فروش و خدمات پس از فروش، برترين خودروساز داخلي در جلب رضايت مشتريان است و همين امر موجب شده است ،مسئوليت هاي ما دوچندان شود.

وي گفت: افزايش 20 درصدي توسعه نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش، افزايش تعداد شهرهاي زيرپوشش به 290 شهر، افزايش فروش قطعات يدكي به ميزان 55 درصد جزء مهم ترين اقدامات شبكه خدمات پس از فروش سايپا است.

وي تضمين قطعات خودروهاي توليدي در شبكه خدمات پس از فروش را يكي از بزرگ ترين اقدامات شبكه دانست و تصريح كرد: به علت كيفيت بالاي قطعات يدكي، ميزان مراجعه مشتري و برگشت تعميرگاهي خودروها كاهش يافته است.

گرمان افزود: هم اكنون گروه خودروسازى سايپا در ميان خودروسازان داخلى بهترين عملكرد را دارد و همين موجب شده است برنامه ريزي ها براي حفظ اين جايگاه و ارتقا آن گسترش يابد.

وي سايپا را يك سازمان توسعه يافته دانست و خاطرنشان كرد: با افزايش سهم فروش نمايندگي ها و كاهش تمركز فروش علاوه بر رضايت شبكه نمايندگي ها، افزايش رضايت مشتريان نيز حاصل شده كه اين مورد در نتايج رضايت مشتريان از خدمات فروش در دوره هشتم ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران نمايان است.

مدير عامل شركت سايپايدك و معاون بازاريابي و فروش سايپا گفت: با توجه به اينكه فضاي كسب و كار خودرو در سال هاي اخير رقابتي تر شده و نياز به شناخت بهتر بازار و مشتري و ارائه محصولات جديد و با تكنولوژي روز بيش از پيش حائز اهميت است.

گرمان اظهار داشت : گروه خودروسازي سايپا مديريت انتظارات مشتريان و گسترش خدمات فروش و پس از فروش و همچنين توسعه محصولات را جزء برنامه هاي اصلي خود قرار داده است./عب
برچسب ها: سایپا ، خدمات ، فروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.