سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

شهرك دانشگاهی كرخه 70 درصد پیشرفت فیزیكی دارد

رییس دانشگاه آزاد اندیمشك از پیشرفت 70 درصدی احداث شهرك دانشگاهی كرخه خبر داد و گفت كه پیش بینی می شود تا پایان سال 91 به بهره‌برداری برسد.

'ابراهیم لطفی نیا' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان افزود: این شهرك دانشگاهی شش هزار و145 متر مربع مساحت دارد و سوله هایی شامل كارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و دو سوله ورزشی احداث شده است.

وی گفت: در زمان حاضر بزرگترین مشكل‌ دانشگاه آزاد اندیمشك پراكندگی دانشكده‌ها است كه با احداث شهرك دانشگاهی این مشكل برطرف خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اندیمشك افزود: ساخت شهرك دانشگاهی كرخه فضای آموزشی مناسب و متمركزی را برای این واحد دانشگاهی فراهم می‌كند و با احداث فاز نخست پردیس دانشگاهی مشكل فضای آموزشی تا حدود زیادی رفع خواهد شد.

لطفی نیا در مورد مشكلات آمد و شد دانشجویان به منطقه كرخه گفت: در این خصوص برنامه های مختلفی پیش بینی شده است و كلاس ها از 8:30 صبح آغاز و در ساعت 17 تمام كلاسها تعطیل خواهند شد ضمن اینكه همكاری شهرداری، نیروی انتظامی و اتوبوسرانی را هم خواهیم داشت.

وی در مورد رشته های جدید دانشگاه آزاد اندیمشك گفت: درخواست ایجاد 10 رشته جدید به وزارت علوم و دفتر گسترش ارسال شده كه در صورتی كه به تصویب نهایی برسند رشد مناسبی را در جذب دانشجویان خواهیم داشت.

رییس دانشگاه آزاداسلامی اندیمشك گفت: درصدد هستیم با توجه به در اختیار داشتن هیات‌علمی، در مقطع كارشناسی ارشد در رشته هایی همچون حقوق و علوم سیاسی اقدام كنیم. /س
برچسب ها: شهرک ، کرخه ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.