سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

آغاز معاینه رایگان شهروندان بم در طرح پزشک خانواده

معاون بهداشتی دانشگاه علوم ‌پزشکی بم گفت: مردم بم از طرح پزشک خانواده استقبال خوبی داشتند و نخستین معاینه شهروندان اواخر این هفته آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی رادفر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرشماری طرح پزشک خانواده در بم تا کنون با سرشماری بیش از 90 هزار نفر از شهروندان در قالب 20 هزار خانوار انجام شده و رو به اتمام است و تا اواخر این هفته مرحله نخست معاینه رایگان شهروندان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی اجرای طرح سرشماری پزشک خانواده در شهر بم تصریح کرد: در حال حاضر فقط لکه‌گیری طرح شامل سرشماری مجدد خانه‌هایی که سرشماری نشده‌اند در حال انجام  و رو به اتمام است.

رادفر افزود: با اجرای طرح پزشک خانواده در شهر بم در آینده نزدیک هر 2 هزار و 500 نفر از شهروندان یک پزشک خانواده دارند.

وی عدالت در سلامت، کاهش هزینه‌های بهداشت و درمان خانواده‌ها، دسترسی آسان به پزشک و پیشگیری و تشخیص زودهنگام و درمان مناسب بیماری را از جمله مزایای این طرح اعلام کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم ‌پزشکی بم گفت: با ثبت‌نام بیماران سوابق پزشکی، درمانی و بهداشتی آنها ثبت شده و نظارت دقیقی هم بر اجرای این طرح لحاظ می‌شود.

وی از کسانی که آمارشان هنوز در طرح سرشماری ثبت نشده، خواست تا با مراجعه به دانشگاه علوم‌ پزشکی و یا مرکز بهداشت بم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند./ج1

برچسب ها: کرمان ، پزشک ، بم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.