سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام 35 باند توزیع و تهیه مواد مخدر در آذربایجان غربی

پلیس مبارز با مواد مخدر آذربایجان غربی در سه ماه گذشته 35 باند تهیه و توزیع مواد مخدر را در استان طی متلاشی کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی: با تلاش پلیس مبارز با مواد مخدر استان امسال بیش از 3تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط  و در این رابطه 35 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.
هروئین، کراک، مرفین،‌ حشیش، شیره و سوخت تریاک، گراس و شیشه مهمترین مواد مخدر مکشوفه از سوداگران مرگ طی سه ماه گذشته بوده است.
در این رابطه 140 نفر قاچاقچی و یک هزار نگهدارنده و حمل و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.
در این مدت 262 هزار و 385 عدد قرص روانگردان نیز کشف و ضبط شده و 800 نفر معتاد نیز دستگیر و جهت سیر مراحل درمانی به مراکز بازپروری معرفی شده اند.
* انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف 180 کیلوگرم تریاک
در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از منابع خبری مبنی بر فعالیت یک باند حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر کرمانشاه پیگیری موضوع در دستور کار تیمی از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.
بررسی های ماموران حکایت از ان داشت باند مذکور پس از تهیه مواد مخدر از استانهای شرقی کشور و تهران آنرا به کرمانشاه  انتقال داده و در بین مشتریان شناخته شده خود توزیع می نمایند.
پس از مدتی کار اطلاعاتی دقیق مشخص شد اعضای باند مذکور پس از تهیه مقادیری تریاک و جاسازی آن در چند دستگاه خودرو در مسیر کرمانشاه  در حرکت هستند که در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محور مذکور عزیمت و پس از مدتی کنترل و مراقبت خودروهای حامل تریاک را که سه دستگاه خودرو بودند را متوقف کردند.
در بازرسی های بعمل آمده از خودروها مقدار 180 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شده و در این رابطه سه متهم نیز دستگیر شدند./ف
برچسب ها: تریاک ، مواد ، کراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.