سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

مدیرعملیات شركت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان منصوب شد

مسجد سلیمان - سید كمال موسوی مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان طی حكمی مهندس قباد ناصری را به عنوان مدیرعملیات این شركت منصوب كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛   قباد ناصری كه دارای 18 سال سابقه فعالیت در صنعت نفت می باشد دارای مدرك تحصیلی لیسانس مهندسی برق – كنترل ابزار دقیق است و پیش از این در سمت هایی همچون رییس اداره مخابرات و رییس اداره فناوری اطلاعات ( كامپیوتر ) – مدیر پروژه IMS ( گواهینامه ایزو )- رییس كمیته فنی بازرگانی و عضو كمیته بهره وری شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خدمت كرده است .

مدیرعامل شركت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان در این حكم برنامه ریزی ، سازماندهی ، هدایت ، هماهنگی و كنترل فعالیت های مرتبط با تولید و بهره برداری نفت و گاز با استفاده از دانش و مهارت های خاص مدیریت و تخصص های مورد نیاز ، همچنین نظارت و كنترل برنامه های كوتاه مدت و دراز مدت فعالیت های مرتبط با تعمیر و نگهداری تأسیسات و كارخانجات تولید و فرآورش نفت و گاز ، كارخانجات و تأسیسات خدماتی را ازوظایف مهم مدیرعملیات این شركت برشمرده است .

موسوی دراین حكم هم چنین حصول اطمینان از سفارش بهینه و به موقع ماشین آلات ، ابزار و قطعات یدكی مورد نیاز ، ارئه طرح ها و نظریه فنی مهندسی در جهت تعمیر و نگهداشت مطلوب كارخانجات تأسیسات و ماشین آلات ، كنترل و نظارت بر انجام برنامه های طراحی و اجرایی مربوط به عملیات احداث ، تعمیر و نگهداری خطوط لوله با توجه به روش ها و دستورالعمل ها و استانداردهای مصوب تاكید كرده است . /س
برچسب ها: مدیر ، عملیات ، منصوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.