سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايرانپور مطرح كرد

طرح واگذاري وظايف وزارت صنعت و معدن به جهاد كشاورزي در دستور كار مجلس

عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس از بررسي طرح واگذاري تعدادي از وظايف وزارت صنعت، معدن و تجارت به جهاد كشاورزي در كميسيون متبوعش طي هفته جاري خبر داد.

علي ايرانپور نماينده مردم اصفهان و مباركه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح دستور جلسه روز يكشنبه كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي با اعلام اين خبر گفت: در آخرين جلسه كميسيون كشاورزي مجلس پيش از تعطيلات تابستاني در خصوص واگذاري برخي وظايف وزارتخانه‌ها به وزارت جهاد كشاورزي بحث و تبادل نظر شد كه به دليل اطاله كلام و اظهار نظر نمايندگان بررسي اين طرح به جلسه فردا(يكشنبه) موكول شد.

وي در ادامه افزود: اين طرح با حضور تعدادي از مسئولين وزارتخانه‌هاي صنعت، معادن و تجارت و همچنين جهاد كشاورزي بررسي و در مورد آن در كميسيون رأي‌گيري مي‌شود.

عضو كميسيون كشاورزي مجلس در ادامه با اشاره به ايجاد اختلال ريزگردها در زندگي مردم خصوصا در بخش‌هاي جنوبي و غربي كشورمان اظهار داشت: با توجه به اينكه ريزگردها زندگي بخش اعظم مناطق جنوب و غربي كشورمان را مختل كرده و دولت نيز در اين راستا بايد پاسخگو باشد از محمدجواد محمدزاده معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست براي ارائه پاره اي از توضيحات به كميسيون دعوت خواهيم كرد تا به سوالات ما در اين حيطه پاسخگو باشد.

ايرانپور همچنين در پايان خاطرنشان كرد: كميسيون پس از هماهنگي‌هاي لازم به احتمال زياد روز سه‌شنبه ميزبان وزير نيرو خواهد بود تا با اعضاي كميسيون آشنا و در پيشبرد اهداف اين كميسيون در خانه ملت كمك كنند.
"انتهاي پيام"/س2
برچسب ها: ایرانپور ، کشاورزی ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.