سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كيوسك محصولات خورشيدي جهان

طي چند روز گذشته اولين كيوسك و فروشگاه سيار خورشيدي با ارائه محصولات خورشيدي در اتيوپي به طور رسمي آغاز به كار كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري تلگراف؛ اين فروشگاه هاي خورشيدي سيار كه تمام انرژي مورد نياز خود را فقط با استفاده از پنل هاي خورشيدي تامين مي كنند، در آلمان طراحي شده و كاربردهاي گوناگوني دارد.
 
در گذشته مردم بسياري از كشورها از چراغ هاي نفتي و ژنراتورهاي ديزلي استفاده مي كردند كه اين منابع توليد انرژي علاوه بر سمي و خطرناك بودن براي توليد نور و انرژي منابع گراني نيز به حساب مي آمدند.
 
اما با دستيابي به انرژي هاي طبيعي خصوصا انرژي كارآمد خورشيدي كه منبع اوليه آن به صورت رايگان در اختيار بشر قرار دارد، كار مردم بسيار راحت تر شده، خصوصا اينكه با كمك تكنولوژي هاي جديد اين منابع انرژي روز به روز نيز ارزان تر مي شوند.
 
در اين فروشگاه هاي كارآمد، انرژي لازم براي چراغ ها و روشنايي، شارژ تلفن همراه، باطري هاي خودرو، شارژ كامپيوتر و حتي تامين انرژي يخچال خورشيدي فراهم مي شود.
 
علاوه بر اين، ساكنان مي توانند از اين فروشگاه چراغ خورشيدي، تلفن همراه و انرژي مورد نياز وسايل خورشيدي خود را تامين كرده و از يخچال خورشيدي آن با توجه به محروميت منطقه و نداشتن امكاناتي چون يخچال براي ذخيره مواد فاسد شدني و دارو استفاده كنند. 
برچسب ها: خورشیدی ، جهان ، کیوسک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.