سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ديدار دانشجويان با کامران دانشجو نتايج مطلوبي نداشت

دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران، گفت: در ديداري که فعالان دانشجويي با كامران دانشجو داشتند نتايج مطلوبي حاصل نشد.

علي عبدي دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره دستاوردهاي نشست دو روزه هماهنگي تشكل‌هاي دانشجويي اظهار داشت: تبادل افکار خوبي ميان تشکل‌هاي حاضر در نشست دانشکده اقتصاد شهيد بهشتي صورت گرفت که موجب پيوند بيشتر بين تشکل‌هاي دانشجويي شد.

وي با بيان اينکه در ديداري که با كامران دانشجو داشتيم نتايج مطلوبي حاصل نشد،‌ اضافه کرد: لحن وزير علوم در پاسخگويي به سوالات دانشجويان متناسب با شأن دانشجويي نبود و پاسخ هاي قانع كننده‌اي را از سوي وي شاهد نبوديم.
 
عبدي با بيان اينکه وزارت علوم به عنوان مجري نشست تشکل‌ها نتوانست هماهنگي خوبي در برنامه‌ها ايجاد کند، اظهارداشت: هر نشستي در که در سطح کشور برگزار مي‌شود، الزاماتي دارد که بايد رعايت شود‌، در اين نشست هم بنا بود که به پرسش‌هاي دانشجويان پاسخ داده شود،‌ نه اينکه به فضاي مطالبه‌گري تبديل شود و اين بي‌برنامه‌گي متوجه برگزار کنندگان اين همايش است.

وي در انتقاد از سهم‌خواهي و مطالبه‌گري برخي تشكل‌هاي دانشجويي ابراز داشت: به حاشيه بردن اصل موضع در نشست كار پسنديده‌اي نبود و اين امر موجب شد كه فضا به سمت فرعيات برود و اعتراض گروهي از دانشجويان را هم به همراه داشت.

دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران با بيان اينکه هر تشكلي مسائل خاص خود را دارد، تصريح کرد: با توجه به اينکه اين جلسه براي هماهنگي بين تشکل‌ها برگزار شده بود، طرح مسائل درون تشکلي، در حضور وزير علوم کمي جاي تأمل داشت.

عبدي پيامد اينگونه اقدامات از سوي برخي فعالان دانشجويي را از هم گسيختگي تشکل‌ها عنوان کرد و گفت: تشکل‌هاي دانشجويي تلاش دارند به منظور تحقق بخشيدن به بيانات رهبر معظم انقلاب مسيري را طي کنند که اين کار نيازمند هماهنگي هر چه بيشتر است که انتظار داشتيم برنامه هاي وزارت علوم نيز در همين راستا پيگيري شود که متاسفانه اينگونه نشد.

"انتهاي پيام"/ر

برچسب ها: عبدی ، انجمن ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.