سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک هاي بشردوستانه اتريش به سوريه چهار برابر شد

"ولفگانگ والدنر" وزير مشاور در امور خارجي اتريش اعلام کرد اين کشور مبلغ کمک بشردوستانه خود را براي سوريه چهار برابر خواهد کرد و از 250 هزار به يک ميليون يورو خواهد رساند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه؛ "والدنر" در بيانيه اي اعلام کرد:" باتوجه به وخامت اوضاع ، اتريش مشارکت بشردوستانه خود را تقويت خواهد کرد و کمک مالي دوجانبه خود را به تدابير بشردوستانه در سوريه و در کشورهاي همسايه سوريه يعني لبنان و اردن به مجموعا يک ميليون يورو افزايش خواهد داد."
اتريش در فوريه گذشته 250 هزار يورو را به کمک براي سوريه به ويژه براي برنامه هاي کميسارياي عالي آوارگان ملل متحد اختصاص داده بود.
"والدنر" در مصاحبه اي که شنبه در روزنامه اتريشي کورير منتشر شد تصريح کرد:"مبلغ اضافه بين دفتر هماهنگي امور بشردوستانه ملل متحد که 250 هزار يورو دريافت خواهد کرد و سازمان هاي غير دولتي اتريشي که به امور آوارگان در کشورهاي همسايه سوريه خواهند پرداخت و 500 هزار يورو را بين خود تقسيم خواهند کرد.
بنابراعلام جمعيت ديده بان حقوق بشر سوريه ، خشونت گروههاي تروريستي مخالف نظام در سوريه طي طول شانزده ماه به کشته شدن بيش از 17 هزار تن منجر شده است.
برچسب ها: اتریش ، سوریه ، کمک ، یورو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.