سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه موفق علي فتح الله زاده با فرهاد مجيدي

مدير عامل تيم استقلال جلسه ويژه اي را با فرهاد مجيدي برگزار كرد و طي 4 ساعت مذاكره با اين بازيكن به توافق رسيد اما اين در حالي است كه اين جلسه با موفقيت تمام شد اما منجر به قطعي شدن حضور مجيدي نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، علي فتح الله زاده همچنان به حضور فرهاد مجيدي در تيمش معتقد است اين مدير به اين شرايط اصرار فراوان دارد و معتقد است كه اين مهاجم بايد فصل را در استقلال سپري كند.

اصرار مديريت استقلال عاملي شد كه فرهاد مجيدي در جلسه با فتح الله زاده در لارستان حاضر شود و اين مدير را همراهي كند.

اين بازيكن اعلام كرده است كه در صورتي به استقلال باز مي گردد تا اين تيم را همراهي كند كه با امير قلعه نوعي به توافقات لازم برسد و بتواند سرمربي تيم را متقاعد كند.

اين بازيكن خواستار جلسه با سرمربي تيم استقلال شده است و اعلام كرده كه شرايط طوري پيش مي رود كه اين بازيكن تنها با بررسي شرايط خاص به نتايج پاياني اين اتفاق مي انديشد.

شايان ذكر است، مجيدي اعلام كرده است تا زماني كه اوضاع را با امير قلعه نوعي مورد بررسي قرار نداده و تكليف خود را با استقلال معين نكند تهران را به مقصد امارات ترك نمي كند.

وي به فتح الله زاده اعلام كرده است در صورتي كه با اين تيم به توافق نرسد آن زمان براي حضور در امارات و يك تيم عربي اقدام مي كند.

اين بازيكن در صورتي كه به استقلال باز گردد شماره 7 را به تن مي كند و اعلام كرده است كه براي كاپيتاني نيز مدعي اصلي است هر چند كه  امير قلعه نوعي موافق اين اتفاق نيست و اعلام كرده است كه در خصوص بازوبند وي تنها به مهدي رحمتي اعتقاد دارد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.