سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بیش از پنج هزار و 800 نفر از سراسر کشور آموش های الکترونیکی مشاغل را فرا گرفتند

مدیرعامل شرکت دهکده مجازی شرق کشور گفت: پیشرفته ترین شیوه های آموزش مجازی کارکنان ارگان های دولتی و خصوصی شهرهای مختلف ایران توسط دهکده مجازی مشهد برای بیش از پنج هزار و 800 نفر کارمند از سال گذشته تاکنون برگزار شده است.

مهرداد میرشاهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، با بیان این مطلب افزود: آموزش الکترونیک این کارکنان بر پایه تحقیق، پژوهش و آموزش برنامه ریزی شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از نتایج برگزاری دوره های مختلف آموزش فضای مجازی اظهار داشت: تاکنون در خراسان رضوی تنها چهار سازمان دولتی ضمن تعامل با شرکت دهنده مجازی با شیوه های اصولی و آکادمیک اقدام به برگزاری این دوره ها در طی چهار سال گذشته نموده اند.

وی با بیان این که کشورهای پیشرفته دنیا یک سوم درآمد کارخانجات و مراکز دولتی شان صرف آموزش الکترونیکی به کارکنانشان می گردد خارنشان کرد: در این شیوه آموزش که LMS نام دارد ابتدا نیازسنجی کارکنان صورت می گیرد و براساس این که هریک از کارمندان دارای چه ضعف و چه توانمندی در زمینه ارائه فعالیت خود می تواند بروز دهند از بسته آموزشی مربوط به خود استفاده می کند.

مشاور برنامه های آموزش الکترونیک دانشگاه فردوسی در پایان گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی این شرکت در نظر دارد تا پایان سال جاری به سمت آموزش های الکترونیکی تخصصی پیشرفته پیش برود در آن صورت هم گام با کشورهای پیشرفته، تهران ارتقاء در آموزش های مجازی را به دست می آورد./س

برچسب ها: مجازی ، شرق ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.