سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضايتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ايران با گذر از بحران‌هاي موجود پروژه بدخواهان را ناکام مي‌گذارد

دبير سياسي انجمن اسلامي مستقل دانشجويان گفت: ملت ايران بار ديگر با گذر از يک پيچ تاريخي، تمام دسيسه‌هاي دستگاه استكبار را که براي فشار به ملت ايران بسيج شده‌اند، را ناکام مي گذارد.

محمد رضايتي دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي مستقل دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به بحران گراني در كشور اظهار داشت: امروز کشور ما در وضعيتي به سر مي برد که بنا به گفته بزرگانمان گذار از پيچ تاريخي به درستي در آن صدق مي كند.

وي با اشاره به تحريم‌هاي گسترده غرب عليه کشورمان، گفت: اين فشارها بر جمهوري اسلامي ايران، ناشي از توان ما در روند پروژه‌هاي هسته‌اي است که دشمنان چشم ديدن اين پيشرفت ها را ندارند، اما بايد بدانند که ملت ايران در جريان 30 سال تحريم کاملا آبديده شده و در مقابل اين گونه فشارها مقاومت مي‌کند.

رضايتي اظهار داشت: عده‌اي در داخل كشور سعي دارند با غرض ورزي وضعيت معيشتي مردم را با مشكل روبه‌رو کنند و اين مسأله را به روند پرونده هسته‌اي پيوند بزنند.

دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي مستقل دانشجويان با بيان اينکه قطعا ملت ايران در كنار نظام اين مرحله را نيز با وجود همه سختي‌ها و محروميت‌ها، پشت سر مي‌گذارد، تصريح کرد: ملت ايران بار ديگر با گذار از يک پيچ تاريخي،  تمام پروژه‌هاي غرب و دستگاه استكبار جهاني را که براي فشار آوردن به ملت ايران بسيج شده‌اند، را ناکام مي گذارد.

وي تصريح كرد: مطمئنا غرب گزينه جنگ و حمله نظامي عليه ايران را انتخاب نمي‌كند، زيرا ايران اكنون با ايران 30 سال گذشته متفاوت است.

رضايتي در توضيح علت تحريم‌هاي اقتصادي ايران از سوي غرب عنوان کرد: دشمنان مي‌خواهند شرايط  اقتصادي را به سمتي پيش ببرند كه مسئله كارآمدي نظام با مشكل روبه رو شود؛ مردم ما در انتخابات مجلس به صحنه آمدند و با راي خود جواب محكمي به هجمه هاي تبليغاتي دشمن دادند.

دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي مستقل دانشجويان با بيان اينکه از لحاظ اقتصادي پيش بيني مي‌شد كه  عدم نظارت کافي بر هدفمندي يارانه ها وضعيت معيشتي مردم را دچار مشکل کند، خاطرنشان کرد: مجلس و دولت بايد مانند گذشته غرض ورزي‌هاي سياسي خود را كنار گذاشته و مشكلات را بررسي و رفع كنند. زيرا هم نمايندگان مجلس و هم دولت مي‌توانند با همکاري يکديگر گره‌هاي اقتصادي را شناسايي کرده و آن را برطرف کنند.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: رضایتی ، دانشگاه ، گرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.