سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

چادگان با آب و هوای مناسب می تواند دهکده ورزشی باشد

وجود آب و هوای مطلوب شهرستان چادگان می تواند این منطقه را به عنوان یک دهکده ورزشی مطرح کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان در حاشیه مراسم اهداء جوایز رتبه های برتر سوارکاری استقامت در شهرستان چادگان اظهار داشت :این دوره از مسابقات که روز دوم لیگ استقامت سوارکاری بود به خوبی و با کیفیت مطلوب در استان اصفهان برگزار شدو این نشان دهنده توجه مسئولان به ورزش در استان است.

خیراللهی گفت:11 استان کشور در قالب تیم های سوارکاری استقامت در این دوره از مسابقات حضور یافته بودند که این سری از رقابت ها در چهار رده ی20-40-60-80 کیلومتراستقامت برگزار شد.

وی از وجود آب و هوای مطلوب در شهرستان چادگان به عنوان یک ویژگی نام برد و تصریح کرد :شرایط خوب آب و هوایی این منطقه می تواند این منطقه را به عنوان دهکده ورزشی مطرح کند و در تلاش هستیم که مسابقات سوارکاری را سالانه در این شهرستان و دهکده زاینده رود برگزار کنیم.

رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان ادامه داد:برای بستر سازی ورزش سوارکاری در طبقات پایین جامعه در رده های تحصیلی راهنمایی و دبیرستان با هزینه های ساعتی 5 هزار تومان اقدام به پذیرش علاقه مندان در این رشته خواهیم کرد.

خیراللهی خاطر نشان کرد :در سال های اخیر در مسابقات بین المللی کشور ما مقام و جایگاه مطلوبی نداشته است و امیدواریم با نهادینه کردن این ورزش در استان بتوانیم در سال های آینده در رشته سوارکاری استقامت به افتخاراتی درخور کشور عزیزمان دست یابیم.

گفتنی است این سری از مسابقات سوارکاری به مدت دو روز و در بخش استقامت در چهار ماده 20-40-60-80 کیلومتر در شهرستان چادگان برگزار شد که در مسافت 20 کیلومتر اصغر شهبازی و حمید رضا سلیمی از استان اصفهان 40کیلو متر محمد پور امیر حسین یوسفی و مهدی جعفر زاده هر سه از استان اصفهان 60 کیلومتر غیر بزرگسال ماهان حسینی از همدان و 60 کیلومتر بزرگسال ساسان حیدری -80 کیلومتر اصغر کرمی از استان لرستان به مقام اول رسیدند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.