سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استخراج 20 میلیون تن مواد معدنی از سوی تعاونی های معدنی

مدیر کل دفتر تعاونی های تولیدی گفت: تعاونی های معدنی موفق به استخراج بیش از 6/20 میلیون تن انواع مواد معدنی شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، البرز محمدی گفت: تعاونی ها در زمینه استخراج معاون در استانهای؟معدن خیز کشور که بیش از 100 میلیون تن می رسد فعال هستند.

وی افزود: تعاونی های معدنی با در اختیار داشتن تولیدات 9 درصد معاون مصالح ساختمانی، 21 درصد معاون و کانی های غیر فلزی و کمتر از یکدرصد معادن کانی های فلزی کشور موفق به استخراج بیش از 6/20 میلیون تن انواع مواد معدنی از 618 معدن تحت پوشش خود شده اند که معادل 7 درصد تولیدات معدنی کشور در سال 89 است.

محمدی تأکید کرد: این میزان تولید نسبت به عملکرد سال قبل آنها 7 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر کل دفتر تعاونی های تولیدی خاطر نشان کرد: استان های خوزستان، آذربایجان شرقی، یزد، کرمان و اصفهان با توجه به منابع غنی معدنی با مستلزم توجه بیشتری به منظور بهبود وضعیت توسعه تعاونی های معرفی هستند.

*اصفهان قهرمان بانوان کارگر کاراته کا

محدی مدیر کل امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از قهرمانی استان اصفهان در مسابقات کاراته بانوان کارگر کشور خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که با همت اداره کل امور ورزش وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی وبا حور 50 نفر در قالب 13 تیم از سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

*ورزشکاران به رقابت پرداختند

وی درادامه تصریح کرد: ورزشکاران در این دوره از مسابقات در رشته های کاتای انفرادی و کمیته به صورت ریه شارژ به رقابت پرداختند که در پایان تیم اصفهان و موفق به کسب عنوان برتر شد و تیم های همدان به مقام دوم و کرمان و کردستان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.